تاریخ انتشار: 1403/05/03 20:49
کد خبر: 1280612

فونسکا: در آمریکا به سیتی، رئال و بارسا نشان می‌دهیم که میلان برگشته است

میلان با انگیزه‌ای مضاعف و تحت هدایت پائولو فونسکا، خود را برای یک تور پیش‌فصل پرهیجان آماده می‌کند. روسونری در این تور به مصاف سه غول اروپایی خواهد رفت تا آمادگی خود را برای فصل جدید محک بزند.
فونسکا: در آمریکا به سیتی، رئال و بارسا نشان می‌دهیم که میلان برگشته است

به گزارش فرتاک ورزشی

پائولو فونسکا، سرمربی جدید میلان، با اعلام آمادگی کامل تیمش برای رویارویی با بزرگان اروپا، هیجان هواداران روسونری را دوچندان کرده است. میلان در تور پیش‌فصل خود در آمریکا، به ترتیب به مصاف منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا خواهد رفت. این تقابل‌ها فرصتی طلایی برای سنجش توانایی‌های روسونری و همچنین هماهنگی بیشتر تیم تحت هدایت فونسکا خواهد بود.

فونسکا در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، از آمادگی بالای بازیکنان ابراز رضایت کرده و تاکید کرده است که میلان با انگیزه‌ای مضاعف به دنبال کسب موفقیت‌های بزرگ است. او همچنین از هواداران خواسته تا به تیمشان اعتماد داشته باشند و از آن‌ها در این تور پیش‌فصل حمایت کنند.

تقابل میلان با سه تیم بزرگ اروپایی، نه تنها برای هواداران روسونری بلکه برای تمام فوتبال‌دوستان جذاب خواهد بود. این بازی‌ها نشان خواهد داد که میلان تا چه اندازه برای رقابت در بالاترین سطح فوتبال اروپا آماده است.

پائولو فونسکا


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/lyexze

آخرین اخبار