تاریخ انتشار: 1403/04/27 13:43
کد خبر: 1280069

درآمد امباپه در رئال مادرید چقدر است؟

ارزش قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید به راحتی به ۲۵۰ میلیون یورو می‌رسد.
درآمد امباپه در رئال مادرید چقدر است؟

 

رئال مادرید روز سه‌شنبه کیلیان امباپه را با هیاهوی زیادی معرفی کرد و جشن بزرگی به مناسبت ورود او به این باشگاه ترتیب داد. امباپه پس از مراسم معارفه و حضور در کنفرانس خبری به مدت دو تا سه هفته به تعطیلات می‌رود و سپس فصل جدید زندگی‌اش در مادرید را آغاز می‌کند.

مراسم معارفه امباپه در برخی جزئیات با مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در رئال مادرید شباهت داشت، مثل کاری که امباپه برای به هیجان آوردن هواداران انجام داد و به زبان اسپانیایی گفت: «یک، دو، سه، زنده‌باد مادرید». بی شک امباپه اولین بازیکن بعد از رونالدو است که همان هیجان و اشتیاق را در بین هواداران به وجود آورد، و مانند یک فوق ستاره هم پول خواهد گرفت.

طبق گزارش مارکا، امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو خالص (۳۰ میلیون یورو ناخالص) دستمزد خواهد داشت و در طول قرارداد پنج ساله خود، پاداش امضایی بین ۱۰۰ تا ۱۱۵ میلیون یورو خواهد داشت. اگرچه این ارقام شامل اهداف مبتنی بر عملکرد، مانند کسب توپ طلا نمی‌شود.

همچنین صحبت‌های زیادی در مورد حقوق تصویر او صورت گرفته و امباپه بیش از ۵۰ درصد معمول رئال مادرید را مطالبه می‌کند. خبرها می‌گویند که او بین ۶۰ تا ۸۰ درصد از حقوق تصویر خود را در اختیار خواهد داشت و این کار میلیون‌ها یورو بیشتر برای او به ارمغان می‌آورد. مشخص نیست که او در پاری‌سن‌ژرمن چقدر  درآمد داشته، اما حقوق پایه او حداقل دو برابر چیزی بود که در پایتخت اسپانیا خواهد گرفت.

بدون شک کل هزینه‌ها همچنان از نظر اقتصادی برای رئال مادرید و فلورنتینو پرس به‌صرفه خواهد بود، زیرا آنها بزرگترین فوق‌ستاره‌های فعلی جهان را بدون هزینه نقل و انتقال به خدمت گرفتند


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5agl

آخرین اخبار