تاریخ انتشار: 1403/05/04 18:24
کد خبر: 1280664

برونو تو لیاقت کاپیتانی منچستر را نداری

گرام سونس اعلام کرد که از نظر او، برونو فرناندز کاپیتان خوبی برای منچستر یونایتد نیست.
برونو تو لیاقت کاپیتانی منچستر را نداری

گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، بار دیگر به یکی از ستارگان منچستریونایتد حمله کرد. این بار برونو فرناندز، کاپیتان شیاطین سرخ، هدف انتقادات تند سونس قرار گرفته است.

سونس در پادکست «سه مهاجم» شبکه ویلیام هیل به همراه تروی دینی و سایمون جردن به شدت از رفتار فرناندز در زمین انتقاد کرد. او به ویژه به بازی دو فصل پیش یونایتد مقابل لیورپول اشاره کرد و گفت: «وقتی به رهبران فوتبال مدرن نگاه می‌کنید، یکی از نمونه‌های بارز آن در منچستریونایتد، یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان، دیده می‌شود. کاپیتان این تیم برونو فرناندز است. وقتی آن‌ها دو فصل پیش با نتیجه  3-0 مقابل لیورپول عقب افتادند، او تسلیم شد. او کاپیتان است! در چنین شرایطی او باید بیشتر تلاش می‌کرد، با اشتیاق بازی می‌کرد و به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کرد. فکر نمی‌کنم فرناندز بتواند این بخش از شخصیتش را تغییر دهد، این بخشی از وجود اوست. وقتی شانه بالا می‌اندازد و دست‌هایش را بالا می‌برد، این خودش است.»

سونس همچنین افزود: «فکر می‌کنم کاپیتان‌های فوتبال مدرن ترجیح می‌دهند خودشان را پنهان کنند. آن‌ها نمی‌خواهند مسئولیت بپذیرند یا زیر بار انتقاد بروند. نمونه اخیر آن در یورو 2024 بود. وقتی انگلیس دوران سختی را با رسانه‌ها پشت سر می‌گذاشت، این جود بلینگام بود که برای دفاع از تیم مقابل رسانه‌ها ایستاد. این کار باید بر عهده بازیکنان باتجربه بود.»

2058340

فرناندز در طول حضورش در یونایتد به دلیل اعتراضاتش در زمین بازی مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال، از زمانی که تابستان گذشته کاپیتانی را از هری مگوایر گرفت، موفقیت‌هایی با یونایتد کسب کرده و این تیم با هدایت او به قهرمانی جام حذفی انگلیس رسید. اما نتایج ضعیف در لیگ باعث شد تا یونایتد در رتبه هشتم لیگ برتر قرار گیرد.

فرناندز در مصاحبه‌ای در ماه مه با نشریه پرتغالی «آ بولا» به انتقادها از عملکردش در زمین پاسخ داد. او گفت: «رفتار من اغلب تصویری از بد اخلاقی ایجاد می‌کند، زیرا از شدت احساسات ما در بازی نشأت می‌گیرد. بازیکنان پرشور سخت‌تر فهمیده می‌شوند. من فکر می‌کنم افراد زیادی هستند که برخی از کارهای من را دوست ندارند، اما در هر رختکن می‌گویم که اگر بازیکنی با نحوه صحبت یا انتقال پیام من احساس راحتی نمی‌کند، من آماده‌ام که این کار را انجام ندهم یا سعی کنم به روش دیگری عمل کنم.»

2058342

وقتی از فرناندز پرسیده شد که آیا بازیکنان تا به حال به خاطر انتقاداتش در زمین با او روبرو شده‌اند، او گفت: «من هرگز با چنین رویارویی‌ای مواجه نشده‌ام که کسی به من بگوید با من اینطور صحبت نکن. من احساس کرده‌ام که برخی بازیکنان اگر کسی با آن‌ها صحبت کند، ناراحت می‌شوند. این طبیعی است. من زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم. بسیاری از مواقع خوب پیش می‌رود، بسیاری از مواقع هم بد. افرادی هستند که آن را دوست دارند، برخی دیگر آن را دوست ندارند. برخی اشاره کردن را به رخ کشیدن تعبیر می‌کنند، زیرا برای ما در زمین سخت است که پیام‌ها را به همان شکلی که اینجا صحبت می‌کنیم، منتقل کنیم. این تقریبا غیرممکن است. ما مجبوریم بیشتر از دست‌هایمان استفاده کنیم و ژست بگیریم. ما خیلی دور از هم هستیم تا بتوانیم پیام‌هایی را که می‌خواهیم به یکدیگر منتقل کنیم، درک کنیم.»

سونس پیش از این نیز با پل پوگبا، ستاره سابق منچستریونایتد، درگیری لفظی شدیدی داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblvpr

آخرین اخبار