تاریخ انتشار: 1403/05/04 19:06
کد خبر: 1280668

پیام بلانکو به استقلالی ها: من آماده ام

ستاره آرژانتینی استقلال در بازی دوستانه این تیم دبل کرد.
پیام بلانکو به استقلالی ها: من آماده ام

مهاجم آرژانتینی استقلال مدت زمان زیادی نیست که به تمرینات این تیم اضافه شده است و در بازی دوستانه امروز نشان داد که از آمادگی بالایی برخوردار است و فرم خوبی برای شروع تمرینات بدنسازی در اختیار دارد.

بلانکو فصل گذشته با توجه به سبک بازی استقلال و ضعف در بازیسازی گاها تا میانه‌های میدان باز می‌گشت و در جریان بازی آبی‌پوشان قرار می‌گرفت اما با توجه به حضور بازیکنان خلاق و تکنیکی زیادی که به استقلال ملحق شدند او آماده فصلی متفاوت خواهد بود.

بلانکو در بازی دوستانه امروز استقلال 2 گل به ثمر رساند و فرم ایده‌آش را به رخ کادرفنی استقلال کشاند تا حساب ویژه‌ای روی این بازیکن در فصل آینده باز شود، البته که جواد نکونام اعتقاد خاصی به سبک بازی این فوتبالیست دارد و بارها در فصل گذشته این مسئله را نشان داد.

2058354

بلانکو فصل گذشته 6 گل در مسابقات لیگ برتر به ثمر رساند و در این فصل به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود خواهد بود تا با آماری بهتر و حتی رقابت برای عنوان آقای‌گلی فصل را به پایان برساند.

استقلالی‌ها به زودی راهی اردوی خارجی خواهند شد و این مهاجم آرژانتینی با توجه به اینکه در نیم‌فصل مسابقات بعد از پشت سرگذاشتن فصل بدنسازی در فرم بهتری قرار گرفت این بار با بدنسازی کامل شرایط بهتری را برای شروع مسابقات پیدا خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkv7wd

آخرین اخبار