تاریخ انتشار: 1403/04/12 13:11
کد خبر: 1279155

رقابت جدی بارسلونا با باشگاه سابق ستاره پرتغالی

بنفیکا به جذب ژوائو فلیکس علاقه نشان داده و احتمالا بارسلونا برای از دست ندادن این ستاره پیشنهاد بهتری به اتلتیکومادرید ارائه خواهد داد.
رقابت جدی بارسلونا با باشگاه سابق ستاره پرتغالی

خیلی‌ها تصور می‌کردند که ژوائو فلیکس دیر یا زود به بارسلونا بازخواهد گشت و هم باشگاه و هم بازیکن تمایل خود را برای این کار ابراز کردند. فلیکس نمی‌خواهد به عربستان سعودی برود در حالی که اتلتیکو مادرید شدیدا مشتاق انتقال او است و به هیچ وجه قصد ندارد او را در باشگاه نگه دارد، اما به یکباره باشگاه سابقش بنفیکا به عنوان گزینه‌ای غافلگیرکننده ظاهر شده است.

اسپرت گزارش داده که بنفیکا برای جذب مهاجم ۲۴ ساله مذاکره با اتلتیکو را آغاز کرده است. آنها به دنبال خرید ۵۰ درصد از حقوق انتقال او هستند و امیدوارند که فروش آنتونیو سیلوا که شایعه جدایی او با مبلغی حدود ۵۰ میلیون یورو شنیده می‌شود، مبلغ خرید این ستاره پرتغالی را تامین کند.

 پیشنهاد آنها این است که فلیکس را با ۱۵ میلیون یورو به خدمت بگیرند، در حالی که اتلتیکو ۲۵ میلیون یورو می‌خواهد (البته با گرفتن ۵۰ درصد از هر درآمدی در آینده). با توجه به اینکه فلیکس ۸ میلیون یورو در هر فصل درآمد دارد، بنفیکا برای تحقق این معامله به یک شاهکار مهندسی مالی نیاز دارد.

فلیکس مایل بود به صورت قرضی به بارسلونا بازگردد، اما با علم به اینکه اتلتیکو تمایلی به قرض دادن او به بلوگرانا با شرایطی که تیم کاتالانی می‌خواهد ندارد، در را به روی انتقال به باشگاهی دیگر نبست. ایجنت او ژرژ مندس طی جلسه‌ای در پورتو به دکو مدیر ورزشی بارسلونا در مورد علاقه بنفیکا هشدار داده است. تصور می‌شد که فلیکس بخشی از برنامه‌های هانسی فلیک برای فصل آینده باشد اما همه اینها در صورتی بود که شرایط معامله درست فراهم شود.

اتلتیکو و بنفیکا مشتاق رسیدن به توافق هستند و باید دید بارسلونا پاسخ خواهد داد یا خیر. علاقه بنفیکا مطمئنا راهی برای تحت فشار قرار دادن بارسلونا برای ارائه پیشنهاد بهتر خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5raj

آخرین اخبار