تاریخ انتشار: 1403/04/14 12:14
کد خبر: 1279281

سومین تجربه در یک سال؛ زکی‌پور هم به استقلال بازگشت

میلاد زکی‌پور پس از 4 فصل دوری از استقلال دوباره آبی‌پوش شد.
سومین تجربه در یک سال؛ زکی‌پور هم به استقلال بازگشت

 میلاد زکی‌پور یکی از اولین خریدهای استقلال در این فصل از نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود که صبح امروز (پنج‌شنبه) خبر رسمی انتقال او به جمع آبی‌پوشان از سوی باشگاه استقلال اعلام شد. این بازیکن پیشتر از لیگ شانزدهم تا نوزدهم به مدت ۴ فصل در استقلال بازی کرد و پس از آن از این تیم کنار گذاشته شد و 4 فصل در گل‌گهر و سپاهان بازی کرد. در طول تاریخ بازیکنانی از استقلال برخلاف میل باطنی جدا شدند ولی بعد از چند فصل دوباره به این تیم برگشتند. به بهانه بازگشت زکی‌پور به استقلال، بازیکنانی که سرنوشتی مشابه او را داشتند مرور شده است.

اشتباهی که برای رحمتی گران تمام شد

استقلال در لیگ ششم دو دروازه‌بان آماده در اختیار داشت. مهدی رحمتی و وحید طالب‌لو رقابت نزدیکی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشتند. در داربی رفت، کادرفنی به مهدی رحمتی اعتماد کرد ولی این دروازه‌بان اشتباهات بزرگی در این بازی انجام داد که به قیمت باخت استقلال تمام شد. پس از این بازی رحمتی به نیمکت تبعید و در پایان فصل از این تیم جدا و به مس کرمان رفت. رحمتی در مس کرمان درخشید و به سپاهان پرستاره پیوست و در نهایت در لیگ یازدهم به استقلال بازگشت و روزهای درخشانی را در این تیم پشت سر گذاشت. رحمتی 3 فصل در استقلال بازی کرد ولی پس از آن به دلیل اختلاف با سرمربی از این تیم کنار رفت و لیگ پانزدهم دوباره به استقلال بازگشت و 3 فصل دیگر برای آبی‌پوشان به عنوان کاپیتان بازی کرد.

آقای گلی که دندان پوسیده شد

رضا عنایتی پس از 3 فصل درخشان که منجر به 2 بار آقای گلی و یک قهرمانی در لیگ برتر شد، استقلال را به مقصد کشورهای عربی ترک کرد. این بازیکن در لیگ نهم، به استقلال بازگشت و نتوانست درخشش قبل را تکرار کند و از سوی سایت رسمی باشگاه دندان پوسیده لقب گرفت. این بازیکن در پایان فصل، از استقلال جدا شد و در تیم‌هایی نظیر سپاهان، صبا و مس کرمان بازی کرد و سرانجام در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم به امید اینکه فوتبالش را در این تیم به پایان برساند، دوباره استقلالی شد ولی بیشتر از یک نیم‌فصل بازی نکرد.

بازگشت کم‌فروغ به استقلال

وحید طالب‌لو سال‌های به یادماندنی را در استقلال پشت سر گذاشت. طالب‌لو در لیگ دهم، چندان مطمئن نشان نداد و در فصل بعد جای خود را در استقلال به رحمتی داد. طالب‌لو در نیم‌فصل لیگ چهاردهم، همزمان با عنایتی و با جدایی رحمتی از استقلال دوباره به این تیم پیوست ولی نتوانست درخشش گذشته را تکرار کند و در مجموع 1.5 فصل بازی در این تیم تنها در 6 مسابقه به میدان رفت.

سه بازگشت در ۳ پنجره

روند بازگشت بازیکنان سابق استقلال به این تیم در سال‌های اخیر شدت گرفته و در 3 پنجره نقل‌وانتقالاتی اخیر، 3 بازیکن قبلی این تیم به استقلال بازگشته‌اند. پیش از آغاز لیگ بیست‌وسوم، آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال، از گل گهر به جمع آبی‌پوشان بازگشت و نقش کلیدی در ترکیب این تیم ایفا کرد. در نقل‌واتنقالات زمستانی هم میلاد فخرالدینی پس از هفت‌ونیم فصل دوری از جمع آبی‌پوشان، دوباره استقلالی شد ولی مانند سهرابیان خوش ندرخشید و در این پنچره هم میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌پوشان بازگشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8ryz

آخرین اخبار