تاریخ انتشار: 1403/04/30 19:58
کد خبر: 1280319

مدافع پرسپولیس به سپاهان پیوست

وحدت حنانوف مدافع دو فصل گذشته سرخپوشان پایتخت مذاکرات مثبتی برای پیوستن به سپاهان پشت سر گذاشته است.
مدافع پرسپولیس به سپاهان پیوست

با وجود اینکه مورایس و شاگردانش در اردوی ترکیه حضور دارند، فعالیت مدیران باشگاه اصفهانی با شدت و سرعت زیادی برای کامل کردن تیم ادامه دارد و پس از جذب ۵ بازیکن که طی روزهای اخیر از آنها رونمایی شد، حالا سپاهانی‌ها به دنبال پر کردن دو خلا دیگر هستند. 

در همین رابطه کار پیوستن حسین گودرزی برای جانشینی میلاد زکی‌پور به مراحل پایانی رسیده ولی این تنها بازیکنی نیست که سپاهانی‌ها طی یکی دو روز آینده از آنها رونمایی خواهند کرد و دیگری وحدت حنانوف مدافع میانی تاجیکستانی پرسپولیس است که در میانه لیگ بیست و یکم به اردوی سرخپوشان پیوست و در پایان لیگ بیست و چهارم قراردادش با باشگاه تهرانی تمام شد.

مورایس از این جهت دست روی حنانوف گذشته که قابلیت بازی در چند پست از جمله دفاع میانی، هافبک تدافعی و دفاع راست را دارد و در شرایط فعلی که مورایس مدافع میانی خود را در مقابل نماینده امارات در اختیار ندارد بهترین گزینه است تا در این مسابقه زوج امین حزباوی در قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان باشد و البته در ادامه فصل باید با ۴ رقیب سرسخت برای حضور در پست دفاع میانی رقابت کند. حنانوف همچنین توانایی بازی در دو پست دفاع راست و هافبک میانی را دارد که کار برای حضور او در این دو پست در طول مسابقات راحت‌تر خواهد بود. 

البته باشگاه سپاهان هنوز از جذب حسین گودرزی رونمایی نکرد ولی به زودی از دو خرید دیگر طلایی پوشان که مدافع چپ فصل گذشته شمس‌آذر و بازیکن فصل گذشته پرسپولیس هستند رونمایی خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzr8y6

آخرین اخبار