تاریخ انتشار: 1403/04/31 15:06
کد خبر: 1280378

چراغ سبز تاج برای 4 نماینده ایران در آسیا؛ خیال پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور راحت شد!

مهدی تاج با تاکید بر آمادگی کامل 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، از رفع دغدغه‌های این باشگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال برای حضور موفق در این رقابت‌ها خبر داد.
چراغ سبز تاج برای 4 نماینده ایران در آسیا؛ خیال پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور راحت شد!

به گزارش فرتاک ورزشی

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نشستی با مدیران باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور، ضمن تاکید بر آمادگی کامل این 4 تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، از رفع دغدغه‌های این باشگاه‌ها و برنامه‌ریزی‌های فدراسیون برای یک حضور موفق در این رقابت‌ها خبر داد.

مهدی تاج در این نشست با اشاره به بحث و گفتگو با مدیران این 4 باشگاه در خصوص مسائل مختلف، از جمله سهمیه بازیکن خارجی، موضوع آرامش سکوها و استفاده از سیستم VAR، گفت: "نشست بسیار خوبی با مدیران باشگاه‌های استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان برگزار شد. آنها جدا از باشگاه بودن در لیگ برتر، نمایندگان ایران در آسیا هستند. همه توضیحات خود را دادند. درمورد بازیکنان خارجی بحث شد که استفاده از آنها را به 60 درصد حضور در بازی‌های کل فصل اختصاص دادیم."

وی ادامه داد: "سه تا چهار درخواست داشتیم که با آنها موافقت شد. برای همه باشگاه‌ها این اتفاق می‌افتد. آنها با خاطر جمعی بیشتری به آسیا می‌روند و البته درخواست‌هایی هم داشتند که باید بررسی شود."

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع آرامش سکوها و استفاده از سیستم VAR نیز تصریح کرد: "موضوع دوم بحث آرامش ورزشگاه‌ها سکوها، لیدرها، بلیت الکترونیکی بود که مفصل و حدود 3-2 ساعت درمورد آن بحث کردیم. تلاش می‌کنیم در آینده مجموعه مطمئنی برای آموزش مسابقات داشته باشیم."

تاج در پایان با اشاره به بازدید از اتاق VAR و تاکید بر آمادگی داوران ایرانی برای استفاده از این سیستم، گفت: "پس از آن هم از اتاق وی‌ای‌آر بازدید کردیم که داوران در آن آموزش می‌بینند. همین الان تیم‌های داوری بسیار مجربی داریم که آموزش‌های لازم را دیده و می‌بینند. می‌توانیم از این سیستم استفاده کنیم که دنبال دستگاه‌های آن هستیم. چند دستگاه هم آمده که انشاالله تا آغاز لیگ پروسه ورود تمام دستگاه‌ها تکمیل می‌شود."

با این تفاسیر، به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران برنامه‌ریزی‌های جامعی برای حضور موفق 4 نماینده خود در لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است و خیال این 4 باشگاه از بابت مسائل مختلف تا حد زیادی راحت شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrvge

آخرین اخبار