تاریخ انتشار: 1403/04/31 15:02
کد خبر: 1280377

جدال ثروتمندان عرب برای دروازه‌بان سیتی؛ اتحاد 50 میلیون یورو پیشنهاد داد!

النصر قید ادرسون را زد، اما الاتحاد با 50 میلیون یورو خواهان جذب این دروازه‌بان برزیلی شد. آیا ادرسون راهی عربستان می‌شود؟
جدال ثروتمندان عرب برای دروازه‌بان سیتی؛ اتحاد 50 میلیون یورو پیشنهاد داد!

به گزارش فرتاک ورزشی

بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال عربستان داغ‌تر از همیشه دنبال می‌شود و این بار جدال ثروتمندان این کشور بر سر جذب یک ستاره برزیلی به اوج خود رسیده است.

ادرسون مورائس، دروازه‌بان ملی‌پوش برزیل و منچسترسیتی، که در ابتدای تابستان هدف اصلی النصر بود، با مخالفت سیتی که خواهان دریافت 60 میلیون یورو برای این بازیکن بود، راهی عربستان نشد. اما این پایان ماجرا نبود.

امروز خبر رسید که باشگاه الاتحاد، دیگر تیم ثروتمند عربستان، رسما برای جذب ادرسون پیشنهادی به سیتی ارائه کرده است. طبق گزارش فابریتزیو رومانو، این پیشنهاد 50 میلیون یورو است.

جالب اینجاست که خود ادرسون پیش‌تر تمایل خود را برای انتقال به عربستان نشان داده بود. شاید حضور بنتو، دروازه‌بان دوم برزیل، در النصر خیال ادرسون را از بابت جایگاهش در تیم ملی راحت کرده باشد و او را مصمم‌تر به انتقال به عربستان کرده است.

باید دید که آیا سیتی با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا نه. قرارداد ادرسون با سیتی تا تابستان 2026 اعتبار دارد و ارزش او در حال حاضر 35 میلیون یورو برآورد می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqoey

آخرین اخبار