تاریخ انتشار: 1403/04/31 14:44
کد خبر: 1280375

ستاره فرانسوی: چلسی امسال مدعی قهرمانی است!

انکونکو که فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متعدد، فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد، با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده چلسی، گفت: "حس می‌کنم چلسی نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و می‌توانیم یک فصل فوق‌العاده را پشت سر بگذاریم."
ستاره فرانسوی: چلسی امسال مدعی قهرمانی است!

به گزارش فرتاک ورزشی

ستاره فرانسوی که فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متعدد، فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد، با ابراز خوش‌بینی نسبت به فصل آینده، گفت: "حس می‌کنم چلسی نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و می‌توانیم یک فصل فوق‌العاده را پشت سر بگذاریم."

انکونکو در ادامه به تمجید از انزو مارسکا، سرمربی جدید چلسی و فلسفه فوتبالی او پرداخت و گفت: "مارسکا ایده‌های بسیار جالبی درباره سبک بازی مد نظرش دارد. ما از تک تک جلسات تمرینی با او لذت می‌بریم و باید با تلاش و تمرین زیاد، فوتبالی که او می‌خواهد را یاد بگیریم و در آن ماهر شویم."

وی در مورد سبک بازی مورد نظر مارسکا افزود: "ما قبلاً هم با مالکیت توپ بازی می‌کردیم و مارسکا هم فوتبال مالکانه دوست دارد. او معتقد است که باید فوتبال را در زمین تمرین کرد و اهل حرف زدن زیاد نیست. ما واقعاً از تمرین زیر نظر او لذت می‌بریم."

انکونکو که امیدوار است در فصل پیش رو نقشی کلیدی در تیم چلسی ایفا کند، با انگیزه و روحیه‌ای بالا آماده شروع فصل جدید است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpvpw

آخرین اخبار