تاریخ انتشار: 1403/04/30 16:57
کد خبر: 1280297

حدادیان: استقلال فقط برای یک بازیکن 47 میلیارد تومان خرج کرد! مگر این پول از کجا آمده است؟

مالک نساجی در مصاحبه‌ای جنجالی، پرده از رقم نجومی رضایت‌نامه سامان فلاح برداشت و استقلال را به تاراج بیت‌المال متهم کرد.
حدادیان: استقلال فقط برای یک بازیکن 47 میلیارد تومان خرج کرد! مگر این پول از کجا آمده است؟

به گزارش فرتاک ورزشی

در جلسه‌ای که با حضور مسئولان استانی و نمایندگان مازندران در وزارت کشور برگزار شد، رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی، با انتقاد شدید از رقم پرداختی استقلال برای رضایت‌نامه سامان فلاح، مدعی شد که این باشگاه 47 میلیارد تومان برای جذب این بازیکن هزینه کرده است. او در این خصوص گفت: "استقلال فقط برای رضایت‌نامه‌ سامان فلاح ۴۷ میلیارد تومان پول داده و با این شرایط ما چطور می‌توانیم بازیکن جذب کرده و فعالیت کنیم؟"

حدادیان که به نظر می‌رسد از وضعیت موجود به شدت ناراضی و آزرده خاطر است، در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به بودجه باشگاه نساجی و مقایسه آن با بودجه کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: "بودجه باشگاه من از کل بودجه کمیته ملی المپیک بالاتر است. با این حال، شاهد هستیم که استقلال بابت رضضایت نامه یک بازیکن 47 میلیارد تومان پرداخت می کند، که جای سوال دارد

او در ادامه با اشاره به استقبال تماشاگرانی که برای تماشای بازی نساجی در جام حذفی به ورزشگاه آزادی آمده بودند، گفت: "به خاطر جذابیت‌های فوتبال 45 هزار نفر از مردم برای تماشای بازی جام حذفی به استادیوم آزادی آمدند. کاری کردیم که مردم مازندران جذب فوتبال شدند و حتی خیلی‌ها از استقلال و پرسپولیس به سمت نساجی کشیده شدند و الان عاشق نساجی هستند."

حدادیان در پایان صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه هدف او از حضور در فوتبال فقط خدمت به مردم مازندران بوده است، گفت: "من سرمایه‌گذار نیستم، بحث مسئولیت اجتماعی داشتم و در طول این شش سال فقط به مردم مازندران خدمت کردم."

ادعای جنجالی حدادیان بدون شک واکنش‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت و باید دید که باشگاه استقلال چه پاسخی به این اتهامات خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nv77

آخرین اخبار