تاریخ انتشار: 1403/04/30 22:20
کد خبر: 1280328

طنز عبدی در تمرین پرسپولیس؛ کنعانی حرف‌شنو نمی‌شود؟

مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس، با انتشار تصویری جالب در کنار حسین کنعانی، کنایه ای به این مدافع زد. به نظر می‌رسد عبدی در حال نصیحت کردن کنعانی است، اما او در شرح این عکس نوشته است: "گوش نمیدی که."
طنز عبدی در تمرین پرسپولیس؛ کنعانی حرف‌شنو نمی‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

مهدی عبدی، مهاجم محبوب پرسپولیس، که به تازگی به این تیم بازگشته است، فضایی شاد و صمیمی را در تمرینات سرخپوشان ایجاد کرده است. او در اقدامی جالب، تصویری از خود در کنار حسین کنعانی، مدافع پرسپولیس، منتشر کرد که در آن مشغول نصیحت کردن کنعانی است.

عبدی در شرح این عکس با لحنی طنز نوشته است: "گوش نمیدی که." این جمله کنایه ای به کنعانی است که به نظر می‌رسد به حرف‌های عبدی گوش نمی‌دهد.

انتشار این تصویر توسط عبدی با واکنش‌های جالبی از سوی هواداران پرسپولیس همراه شده است. برخی از هواداران در کامنت‌های این پست، از طنز عبدی استقبال کرده‌اند و برخی دیگر نیز به کنعانی خرده گرفته‌اند که به حرف‌های عبدی گوش نمی‌دهد.

هنوز مشخص نیست که منظور عبدی از این نصیحت‌ها چه بوده است. اما به نظر می‌رسد که او به دنبال کمک به کنعانی برای پیشرفت در فوتبالش است.

عبدی که فصل گذشته را به صورت قرضی در تراکتور بازی می‌کرد، با پایان قراردادش به پرسپولیس بازگشت. او امیدوار است که در این فصل بتواند عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان ارائه دهد و سهم بسزایی در موفقیت‌های این تیم داشته باشد.

باید دید که کنعانی به نصیحت‌های عبدی گوش خواهد داد یا خیر و آیا این دو بازیکن در این فصل می‌توانند زوج موفقی در خط دفاعی پرسپولیس تشکیل دهند.

مهدی عبدی- محمد حسین کنعانی زادگان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqvlw

آخرین اخبار