تاریخ انتشار: 1403/04/31 11:49
کد خبر: 1280361

خرید جدید استقلال؛ سامان فلاح و روند گلزنی عجیب او

سامان فلاح مدافع جوان فوتبال ایران با عقد قراردادی به استقلال پیوست و شاگرد جواد نکونام شد.
خرید جدید استقلال؛ سامان فلاح و روند گلزنی عجیب او

به گزارش فرتاک ورزشی

سامان فلاح که به تازگی استقلالی شده و قرار است در پست دفاع میانی برای این تیم بازی کند، آمار جالبی در گلزنی ندارد. او نه تنها در فصلی که گذشت هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد بلکه در چهار سال اخیر که به لیگ برتر معرفی شده فقط ۳ گل زده دارد. جالبتر اینکه عملکرد فلاح اینطور بوده که یک فصل گلزنی میکند و یک فصل مطلقا گل نمی‌زند.

البته که با توجه به پست تخصصی سامان نه تنها این آمار ملاک ارزیابی او نیست بلکه عملکردش آنقدر خوب بوده که با وجود سن کمش موفق شد در سال گذشته خود را به کادر فنی تیم ملی اثبات کند و اولین بازی ملی خود را هم انجام دهد. فلاح در حال حاضر با سابقه ۴ بازی در تیم ملی استقلالی شده است.

فلاح اولین گل لیگ برتری خود را روز ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در چارچوب هفته چهاردهم لیگ بیستم به ثمر رساند. این گل در دقیقه سوم بازی خانگی پیکان مقابل ماشین سازی زده شد و بازی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. او دو هفته بعد در روزی که تیمش صنعت نفت را با حساب ۲ بر صفر برد اولین گل تیمش در دقیقه ۸ به ثمر رساند. آخرین گل این مدافع هفته سوم لیگ بیست و دوم مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقه ۷۱ زده شد تا پیکان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود. جالب اینجاست که نه تنها پیکان به عنوان تیمی که خرید جدید استقلال گلهایش را آنجا زده، بلکه هر تیمی که این بازیکن توانسته دروازه‌اش را باز کند دیگر در لیگ برتر حضور ندارد! اتفاقی که در نوع خود کم نظیر است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmgegj

آخرین اخبار