تاریخ انتشار: 1402/08/19 19:36
کد خبر: 1260928

استقلال - تراکتور؛ انتقام پاکو یا ادامه صدرنشینی جواد در جدال ۵۵

یکی از حساس ترين بازی های لیگ برتر جدال استقلال با تراکتور است که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. در این مسابقه استقلال صدرنشین به مصاف تراکتور رتبه چهارمی می رود که شاگردان جواد نکونام به فکر حفظ صدر جدول هستند و شاگردان پاکو خمز اسپانیایی نیز به فکر ارتقا در جدول و البته انتقاد شکست سنگین فصل گذشته اند تا باخت ۷ بر یک را جبران کنند.
استقلال  - تراکتور؛ انتقام پاکو یا ادامه صدرنشینی جواد در جدال ۵۵

فصل گذشته پاکو خمز و تیمش لیگ را با شکست سنگین به پايان رساندند که خاطره تلخی را داشتند. حال همین تیم در بهترین زمان ممکن به دنبال‌ انتقام است تا هم ترمز صدرنشین را بشکد و هم خودش را به صدر جدول نزدیک کند.

حضور بازيکنان سرشناس و ملی پوش در هر دو تیم و مربيان مطرح و البته حضور هواداران دو تیم که قطعا نزدیک به هم خواهند بود نوید یک بازی حساس و پر برخورد را می دهد.

دو تیم در طول تاریخ ۵۴ بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن ۲۶ پیروزی برای استقلال و ۱۴ پیروزی برای تیم تبريزی بوده است. ۱۴ مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده که باید دید در مسابقات ۵۵ چه نتیجه ای حاصل می شود. لازم است بدانید در مسابقات لیگ برتر دو تیم ۳۰ بار روبروی هم قرار گرفته اند که سهم آن ۱۲ پیروزی برای آبی ها بوده و ۱۰ پیروزی سهم قرمزهای تبريزی که قطعا جدال ۳۱ حساسیت خاص خودش را دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9glnke

آخرین اخبار