تاریخ انتشار: 1395/09/28 20:17
کد خبر: 242082

سرمربی پیکان : نمی خواهیم فشار را روی تیم مان زیاد کنیم

سرمربی پیکان ادعا می کند با قول دادن برای رسیدن به رتبه های بالای جدول نمی خواهد فشار را روی بازیکنان تیمش بالا ببرد.
سرمربی پیکان : نمی خواهیم فشار را روی تیم مان زیاد کنیم

مجید جلالی در این باره گفت:ما نمی خواهیم فشار را روی تیم مان زیاد کنیم. ما به جز چند بازیکن با تجربه اغلب بازیکنان مان جوان هستند و نمی خواهیم آنها زیر فشار بروند. ما دوست داریم بازیکنان مان اشتیاق برای پیشرفت داشته باشند تا برای نتیجه گرفتن در فشار باشند.

مجید جلالی در مورد شکست سنگین تیمش در بازی هفته گذشته برابر ذوب آهن و غافلگیری این تیم به دلیل سیستم جدیدی که مجتبی حسینی آن را پیاده کرده بود هم گفت:

این موضوع هم می تواند باشد ولی بیشتر شرایط آب و هوایی ما را غافلگیر کرد. البته ما گل اول را روی تاکتیکی خوردیم که روی آن کار کرده بودیم و در ادامه بازی شرایط طوری رقم خورد که نتوانستیم خوب بازی کنیم.

مجید جلالی در مورد شرایط برهانی و این که آیا او اعتقادی به ادامه حضور مهاجم خود دارد یا نه هم گفت:

اگر اعتقاد نداشتم که برهانی را به پیکان نمی آوردم. برهانی چیزی حدود ۱۰ کیلو وزن کم کرده است و در صد چربی او هم از ۱۷ به ۸٫۵ رسیده است. با این حال او فعلا باید عضله سازی کند تا بتواند از نظر شرایط بدنی به روزهای خوبش برسد. ما تمریناتی را برای او در نظر گرفته ایم ولی رسیدنش به اوج کمی زمان بر است.

مجید جلالی سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا برهانی می تواند در نیم فصل دوم به پیکان کمک کند یا نه هم گفت:

همه چیز بستگی به خودش دارد و باید دید آیا می تواند این تمرینات سخت را تحمل کند یا نه. او باید برای استارت های انفجاری به شرایط ایده آل بدنی برسد ولی این مساله کمی زمان بر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8rpk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش تبریزی به هت‌تریک‌اش مقابل پیکان