تاریخ انتشار: 1395/09/16 14:48
کد خبر: 244778

پیش بازی کیمیافرآیند-نفت و گاز گچساران/ شگفتی ساز جام حذفی کیمیا را یافت می کند!

فردا در یک بازی از گروه اول تیم های کیمیا فرایند و نفت و گاز گچساران در ساعت 14:00 به مصاف هم میروند.
پیش بازی کیمیافرآیند-نفت و گاز گچساران/ شگفتی ساز جام حذفی کیمیا را یافت می کند!

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم در هفته اول به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با یک نتیجه عجیب و پر گل به سود تیم نفت و گاز رقم خورد و این تیم موفق شد با 5 گل این بازی را ببرد.

آمار دو تیم در بازی قبلی خود:

کیمیا فرایند با 1 گل در بازی قبلی خود توانست از سد شهر باران بگذرد تا بعد از چند هفته باز هم طعم برد را بچشد.در مقابل تیم نفت و گاز در بازی قبلی خود با نتیجه 2 بر 1 از تیم نفت امیدیه شکست خورد تا هم یک دربی بین نفتی ها را شکست بخورد و دو هفته ای در رسیدن به 3 امتیاز ناکام بماند.

بررسی نقاط ضعف و قوت دو تیم:

شاگردان جعفری با 18 گل زده و 17 گل خورده آمار خوبی در خط حمله دارند اما در خط دفاع عملکرد خوبی نداشته و باید آمار خود را در فاز دفاعی بهتر کنند.این تیم با 3 برد 5 تساوی و 4 باخت وضعیت خوبی در جدول ندارد و بیشترین تساوی را در گروه خود دارد.

در مقابل شاگردان یزدی با 21 گل زده و 7 گل خورده وضعیت بسیار خوبی دارد و از هماهنگی خوبی در خط حمله و خط دفاعی خود دارد.این تیم با 5 برد 4 تساوی و 2 باخت وضعیت خوبی در جدول دارد.

آمار کیمیا فرایند در بازیهای خانگی:

این تیم در 6 بازی خانگی خود با دو برد 3 مساوی و یک باخت آمار متوسطی در خانه دارد و باید از بازیهای خانگی خود نهایت استفاده را کند.این تیم در بازیهای خانگی خود به یک برد پر گل شش بر صفر هم رسیده است.

آمار نفت و گاز گچساران در بازیهای بیرون از خانه:

این تیم از 5 بازی خود دو مساوی دو باخت و یک برد داشته است.این تیم در بازیهای خارج از خانه ضعیف عملکرده است و باید به فکر عملکرد بهتری در بازیهای خارج از خانه باشد.

تیم کیمیا فرایند با 14 امتیاز در رده 9 جدول است و وضعیت خوبی ندارد و باید برای خروج از بحران با یک برد به وضعیت خود سر و سامان دهد.در مقابل تیم نفت و گاز با 19 امتیاز در رده 5 جدول است و با توجه به 2 بازی عقب افتاده خود میتواند با برد در این بازیها به صدر برسد و یکی از تیمهایی باشد که شانس حضور در دور بعدی را داشته باشد.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bz6le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نفت و گاز گچساران-برق نوین شیراز/ شگفتی سازان جام حذفی روبه روی هم!