تاریخ انتشار: 1396/07/13 17:36
غلامرضا برزگر، سرپرست شهرداری تبریز خبر داد؛
کد خبر: 179699

تکذیب استعفای سرمربی شهرداری تبریز/ برخی‌ها شیطنت کردند!

سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز خبر درج شده در رسانه ها را شیطنت خبری اعلام و هرگونه تغییر و شایعه‌سازی در این زمینه را تکذیب کرد.
تکذیب استعفای سرمربی شهرداری تبریز/ برخی‌ها شیطنت کردند!

 غلامرضا برزگر سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز، درباره انتشار خبر استعفای صالحی پناهی از سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری گفت: سرمربی تیم استعفا نکرده است و خبر منتشر شده تنها یک شیطنت رسانه ای است و آن را شدیدا تکذیب می کنیم. 

وی افزود: برکناری صالحی پناهی از سرمربیگری تیم شایعه است و او همچون گذشته با قدرت به فعالیتش در شهرداری ادامه خواهد داد. 

سرپرست تیم فوتبال تصریح کرد : عملکرد سرمربی تیم قابل قبول است و نتیجه بازی مقابل ماشین سازی نمی تواند ملاک فنی و دلیلی برای ورود به بحث تغییر سرمربی وجود داشته باشد و او با تمام توان به کارش در شهرداری ادامه می‌دهد. 

برزگر ، با تأکید بر حمایت از سرمربی و کادر فنی این تیم گفت: مدیران و مدیرعامل باشگاه قاطعانه از سرمربی تیمشان حمایت می‌کند. سرمربی و اعضای کادر فنی از روز اول با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند و همکاری ما با صالحی پناهی ادامه‌دار است. 

وی در خصوص نتایج به‌دست آمده در ابتدای لیگ اظهار داشت: آقای صالحی پناهی و کادر فنی فصل گذشته رقابت ها لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با ترکیب ۹۰ درصد بومی تیم از بین 36 تیم حاضر به عنوان تیم اول و صدرنشین موفق شدند مقتدرانه به رقابت های لیگ دسته یک صعود کنند و نمی‌توان این زحمات را نادیده گرفت. تیم در ابتدای فصل جاری با کم‌ترین هزینه و با حفظ اکثر بازیکنان خوب بسته‌شده است و از عملکرد فنی تیم راضی هستیم اما دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم وجود اشتباهات فاحش و تأثیرگذار از سوی داوری مسابقات می باشد که ضربه سنگینی به ما وارد ساخته است.

برزگر در پایان با اشاره به تاکتیکی بودن تیم و تعصب بازیکنان نسبت به تیم خودشان، افزود: درست است که اندکی نتایج خوب نیست اما تیم با توجه به تجربه حضور در این رقابت‌ها درواقع تازه پوست‌انداخته که بازیکنان برای هماهنگ شدن و حل شدن در قالب تاکتیک بایستی به سرمربی و کادر فنی که از روز اول با خلوص نیّت در این تیم استارت زده‌اند فرصت و زمان کافی داده شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xwwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی تبریز را خطیبی برد/ دومین باخت خانگی صالح‌پناهی!
پیروزی ماشین سازی مقابل شهرداری تبریز؛

لیست 18 نفره شهرداری تبریز مقابل اکسین
یاران صالح پناهی به خط شدند؛