تاریخ انتشار: 1396/06/14 11:02
دو خبر کوتاه از شهرداری تبریز؛
کد خبر: 184867

از کسر 5 درصد قرارداد تا تست گیری از تمامی بازیکنان!

شهرداری تبریز این روزها اصلا شرایط مناسبی ندارد.
از کسر 5 درصد قرارداد تا تست گیری از تمامی بازیکنان!

 پیش از آنکه دیدار شهرداری تبریز و برق جدید شیراز در هفته چهارم آغاز شود، برخی شایعات مبنی بر آخرین حضور علی صالح پناهی در تبریز پیچیده بود. هواداران و مسئولین تیم تبریزی از نتایج کادرفنی با تیم شهرداری رضایت ندارند و به همین دلیل، برخی بازی با برق جدید را آخرین فرصت صالح پناهی قلمداد کرده بودند.

صالح پناهی بازی با برق جدید را باخت و خودش را روی لبه تیغ می بیند و گویا اوتیماتیموم مدیران تبریزی حقیقت داشته است. زیرا کادرفنی تیم شهرداری تبریز قصد دارد از تمامی بازیکنان تست گیری کند و هر بازیکنی نتواند خود را در تمرینات نشان دهد، قراردادش با باشگاه فسخ خواهد شد. اقدام عجیبی که برای اولین بار است در فوتبال ایران رخ خواهد داد.

عدم اعتماد کادرفنی به بازیکنان جذب شده سبب دو دستگی در تیم شهرداری تبریز شده است و علاوه بر موضوع تست گیری، آنچه که به شدت بازیکنان را رنجیده است، کسر 5 درصد از قراردادها است. بازیکنانی که با کمترین رقم با شهرداری تبریز قرارداد بستند، اکنون همان مبلغ را نمی توانند دریافت کنند و با جریمه 5 درصدی مواجه شده اند.باید دید شهرداری تبریز با این تنبیه شکوفا خواهد شد یا مشکل کار جای دیگر است!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9gap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی صالح پناهی: ای کاش داور باتجربه تر بود/ بازی در حافظیه بسیار دشوار است

لیست 18 نفره شهرداری تبریز مقابل اکسین
یاران صالح پناهی به خط شدند؛

پیش بازی شهرداری تبریز-اکسین البرز؛ ببر و بمان!
بازی مرگ و زندگی برای صالح پناهی؛

شهرداری تبریز ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ یک!
آژیر قرمز بیخ گوش صالح‌پناهی؛