تاریخ انتشار: 1395/11/20 20:05
یک اخراجی و دو بازی بدون گل
کد خبر: 230499

علیرضا فغانی در دربی چهارم

علیرضا فغانی برای چهارمین بار دربی را سوت می زند ،معتبر ترین داور ایرانی در عرصه بین المللی ،در دربی های گذشته عملکرد بی حرفی داشته است .
علیرضا فغانی در دربی چهارم

  در بین داوران ایرانی دربی که از سال 87 این بازی را سوت زده اند ،فغانی ومظفری زاده بهتر وکم حرف وحدیث تر بوده اند وکسی بابت اشتباهاتشان آنها را مواخذه نکرده است .

 

13 بهمن 1390:

او در این بازی به حمودی،شریفات وفریدون زندی از استقلال کارت زرد نشان داد .او یک بازیکن را هم اخراج کرد .مرحوم مهرداد اولادی بازیکن مورد نظر بود .پرسپولیس 10 نفره در ادامه بازی را 3-2 برد .او برای بازی 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که پرسپولیس گل سوم خود را در این دقائق به ثمر رساند .

 

15 شهریور 92:

فغانی برای بار دوم دربی را سوت زد .این بازی 0-0 تمام شد واز حیث کیفیت فنی یکی از ضعیف ترین بازیهای تاریخ 2 تیم بود .در این بازی 5 بازیکن از 2 تیم کارت زرد گرفتند ،دهنوی،رضاحقیقی،پیام صادقیان،محسن بنگر ،قاضی،منتظری،نظری، و... مردان اخطاری بودند .

 

26 شهریور 95:

در دربی رفت،بار دیگر فغانی بازی را سوت زد وبازی کم افت وخیز 2 تیم بار دیگر 0-0 شد .در این بازی داور به خسرو حیدری،فرشید باقری وامید ابراهیمی از استقلال وعلی علی پور از استقلال کارت زرد نشان داد.فغانی در این 3 بازی اشتباه تاثیر گذاری نداشت ویکی از بهترین داوران تاریخ دربی بود .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48dd6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی هشتادوچهارم را چه کسی سوت خواهد زد؟