تاریخ انتشار: 1396/02/30 12:09
اختصاصی| دروازه‌بان متهم به تبانی آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 209700

هیچ کس را ندارم و توکلم به خداست/ تا حالا در چنین فضایی قرار نگرفتم

دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک که توسط باشگاه خیبر خرم آباد متهم به تبانی است، معتقد است که توکلش به خداست و هیچ کس را ندارد که در این خصوص از او حمایت کند.
هیچ کس را ندارم و توکلم به خداست/ تا حالا در چنین فضایی قرار نگرفتم

به گزارش فرتاک ورزشی، دروازه‌بان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هفته گذشته به فدراسیون فوتبال رفتم و بیش از یک ساعت و نیم با مسئولین جلسه داشتم و سئوالاتی را پرسیدند و جواب دادم و اکنون منتظر رای نهایی هستم. به من گفتند تو تبانی کردی و من می‌گفتم چنین چیزی حقیقت ندارد و می‌خواهند من را قربانی عدم نتیجه گیری خود کنند.

وی افزود: کاظم کرامتی، مربی دروازه‌بانان خیبر و یا افراد دیگری می‌توانند شهادت دهند که من اصلا اهل تبانی کردن نیستم و اگر فدراسیون فوتبال به آنهایی که من را می‌شناسند زنگ بزنند، می‌آیند و قسم می‌خورند که من اهل چنین کارهایی نیستم. من به فدراسیون فوتبال پیشنهاد دادم تمام پرینت‌های گوشی و حساب بانکی‌ام را بگیرند و اگر شماره مشکوکی بود، من را مادام‌العمر محروم کنند.

وی ادامه داد: من با اینکه سن بالایی ندارم اما برای آلومینیوم 7 بازی کردم و بعد از بازی با مس رفسنجان، 12-13 هفته بازی نکردم و همین سبب شد تا تمرکزم را از دست بدهم. یک ساعت قبل بازی به من گفتند که فیکس هستم و اصلا شرایط ذهنی خوبی برای این بازی نداشتم.

دروازه‌بان آلومینیوم در پایان گفت: اگر فیلم کامل بازی ما و فجر را ببینید متوجه می‌شوید که من بیش از 7-8 توپ صددرصد را گرفتم و سه-چهارتا تک به تک گرفتم اما به چشم نیامد و وقتی یک اشتباه کوچک می‌کنی، آن را متهم به تبانی می‌کنند! بعد از پنالتی که دادم، روحیه‌ام به هم ریخت و نتوانستم بازی همیشگی‌ام را بکنم. من تا حالا در چنین فضایی قرار نگرفتم و همه چیز را واگذار کردم به خدا.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45kdax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل و سرمربی خیبر پیگیر تبانی در لیگ یک!
اختصاصی| عزم لرستانی‌ها جزم شد؛

بررسی پرونده تبانی 2 تیم لیگ دسته اول
کمیته اخلاق به زودی رای می‌دهد؛