تاریخ انتشار: 1403/03/24 12:07
کد خبر: 1277127

چراغ بازار نقل و انتقالات روشن شد؛ 3 پرسپولیسی و یک استقلالی در راه بازگشت به خانه!

در فاصله 2 هفته تا شروع به کار رسمی بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، رفته‌رفته تنور بازار در حال گرم شدن است.
چراغ بازار نقل و انتقالات روشن شد؛ 3 پرسپولیسی و یک استقلالی در راه بازگشت به خانه!

مسئولان فدراسیون فوتبال رسماً اعلام کرده‌اند که تا رفع مشکلات زیرساختی، خبری از برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر نخواهد بود اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که آن‌ها امیدوارند طی 50 روز آینده این مشکلات حل‌وفصل شود تا از نیمه مردادماه، مقدمات آغاز به کار لیگ بیست‌وچهارم فراهم شود. در این میان البته موعد شروع به کار فعالیت بازار نقل‌وانتقالات تابستانه تغییری نکرده و قرار است از هفتم تیرماه رسماً پنجره تابستانه بازگشایی شود.

بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در شرایطی قرار است از روز هفتم تیرماه فعالیت خود را آغاز کند که پیش از شروع به کار رسمی بازار تابستانه، زمزمه‌های ضدونقیضی درباره فعالیت تیم‌های پرطرفدار به گوش می‌رسد. در این میان باید اشاره‌ای هم به بازیکنانی داشت که با قرارداد قرضی در فصل اخیر کار خود را دنبال می‌کردند و حالا مقدمات حضور آن‌ها در تیم پیشین‌شان فراهم شده و می‌توان گفت که چراغ بازار نقل‌وانتقالات تابستانه با پایان قرارداد قرضی بازیکنان سرشناس روشن شده است.

3 پرسپولیسی در انتظار معرفی کادرفنی جدید

مهدی عبدی در لیگ بیست‌وسوم با چراغ سبز یحیی گل‌محمدی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی جدا شد و به تراکتور پیوست و فصل پرفرازونشیبی را در جمع سرخ‌پوشان داشت. ضمن آنکه میلاد سرلک و محمد عمری هم برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان بندرانزلی پیوستند. در این میان، قرارداد قرضی عبدی با تراکتور به پایان رسیده و سرلک و عمری هم با استفاده از معافیت توانسته‌اند به کار خود در تیم ملوان پایان بدهند تا این 3 مهره کلیدی آماده بازگشت به تمرینات پرسپولیس باشند. البته که هنوز سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت مشخص نیست و آینده کاری این 3 بازیکن هم در تیم پرسپولیس مبهم به نظر می‌رسد.

بازگشت دروازه‌بان جوان به اردوی آبی‌ها

سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان تیم امید ایران در فصل اخیر با انتقالی قرضی راهی شمس‌آذر قزوین شد که با توجه به درخشش علیرضا جعفرپور، فرصت چندانی هم به سعیدی‌فر داده نشد. حالا با توجه به پایان فصل، قرارداد قرضی او با شمس‌آذر پایان یافته و در حالی‌که نام حسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و محمدجواد کیا در فهرست استقلال دیده می‌شود، حالا سینا سعیدی‌فر هم دروازه‌بان استقلال محسوب می‌شود و باید دید آینده کاری محصول آکادمی باشگاه استقلال چگونه رقم زده خواهد شد.

مهاجم اول شمس‌آذر، دوباره در جمع سپاهانی‌ها!

عیسی مرادی با توجه به ترافیک شدید خط حمله سپاهان تصمیم به جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی گرفت و با قراردادی قرضی به شمس‌آذر قزوین پیوست و توانست روزهای خوبی را در این تیم پشت سر بگذارد. با این وجود، قرارداد قرضی مرادی با تیم قزوینی به پایان رسیده و حالا او برای جدایی قطعی از سپاهان باید با مدیران این باشگاه به توافق برسد اما آنچه مشخص است اینکه در مقطع کنونی، مرادی بازیکن سپاهان محسوب می‌شود و آینده این مهاجم فرصت‌طلب نامشخص است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lpbjn

آخرین اخبار