تاریخ انتشار: 1403/03/24 19:45
کد خبر: 1277148

گوندوگان: انتظار بازی سختی مقابل اسکاتلند داریم

ایلکای گوندوگان، کاپیتان تیم ملی آلمان، معتقد است بازی با تیم ملی اسکاتلند در افتتاحیه یورو بسیار دشوار خواهد بود.
گوندوگان: انتظار بازی سختی مقابل اسکاتلند داریم

تیم ملی آلمان فردا جمعه از ساعت ۲۲:۳۰ در افتتاحیه مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف اسکاتلند خواهد رفت. ژرمن‌ها امیدوارند با هدایت یولیان ناگلزمان و بازیکنان آماده تیم فاتح این رقابت‌ها شوند. ایلکای گوندوگان که به همراه سرمربی تیم در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرده بود، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رویارویی با اسکاتلند؟

انتظار بازی بسیار سختی دارم، بسیاری از بازیکنان آنها را در لیگ برتر می‌شناسم. این تیم باتجربه‌ای است. بازی مقابل آنها دشوار خواهد بود. ما نباید اسکاتلندی‌ها را دست‌کم بگیریم. من برای آنها احترام قائل هستم، اما اگر ما تمام توان خود را بگذاریم بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

2043321

نقشت به‌عنوان کاپیتان؟

این یک افتخار بزرگ است که نه‌تنها تیم را به‌عنوان کاپیتان در زمین رهبری می‌کنم، بلکه با هم‌تیمی‌هایم در کشورم بازی می‌کنم. شما اغلب چنین شانسی را ندارید. من در سال ۲۰۰۶ به‌عنوان یک جوان در بین هواداران حضور داشتم. حضور در این تیم و نماینده مردم آلمان بودن باعث افتخار است.

 

نیمه اول ضعیف در بازی دوستانه با یونان؟

این یک علامت و هشدار برای تیم بود. به ما نشان داد که کدام اشتباهات را نباید مرتکب شویم. بهتر است این اتفاق در یک مسابقه دوستانه رخ دهد تا فردا. نیمه اول پر از اشتباه بود و ما در بهترین حالت خود نبودیم.

فرق جو تیم در این تورنمنت با دوره‌های گذشته؟

مربی نقش‌های روشنی برای هر بازیکن تعیین کرده و این به ما کمک زیادی کرده است. ما با تجربیات منفی دوره‌های قبل می‌دانیم که این از آخرین فرصت‌های ماست و باید قهرمانی را به دست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55m8jx

آخرین اخبار