تاریخ انتشار: 1396/07/17 22:40
مصاحبه فرتاک با لیگ دوبازترین هافبک چند فصل اخیر؛
کد خبر: 179017

مسعود غفاری: بوکان، اروند و شاهین صعود می‌کنند/ شاید دوباره لژیونر شوم

فصل گذشته و شروع نقل و انتقالات هف سمنان تمام نگاه ها را به خود خیره کرد و موفق شد اغلب بازیکنان سرشناس و لیگ دویی را به خدمت بگیرد.
مسعود غفاری: بوکان، اروند و شاهین صعود می‌کنند/ شاید دوباره لژیونر شوم

 یکی از آن بازیکنان خوب و موفق مسعود غفاری بود،بازیکنی که با بستن بازوبند کاپیتانی کیمیا فرایند تهران جزو سه بازیکن برتر لیگ دو بود و با قراردادی سنگین راهی هف شد.

با شروع فصل جدید لیگ‌دو علی رقم‌ پیشنهادات فراوان غفاری هنوز تیم جدیدش را مشخص نکرده است، این موضوع بهانه ای شد تا گفت و گویی کوتاه با این بازوبند خوش اخلاق داشته باشیم؛

* شرایط جسمانی خوبی دارم خداروشکر، ابتدای فصل چند پیشنهاد داشتم ولی بخاطر شرایطم که دوست داشتم در تهران بمانم نرفتم و در ادامه آنگونه که می خواستم شرایطم پیش نرفت.

* دو درخواست از تیم های لیگ‌یکی داشتم اما از پیشنهادهای لیگ یکی به لحاظ مالی جالب نبودند و بخاطر مسافت راه و شرایط مالی کنونی خودم قبول نکردم، اکنون درحال مذاکره با یک تیم لیگ‌ دویی هستم و باید ببینم نتیجه چه چیزی می شود. از آنجا که چند فصل خیلی موفق را در کشور تایلند داشتم شاید هم برگردم تایلند و آن جا بازی کنم.

* سطح لیگ دو امسال از سال های پیشن پایین تر است، بیشتر بازیکنان خوب و با کیفیت راهی لیگ دسته اول و لیگ برتر شدند، اکثر تیم ها در لیگ دو خیلی دیر تمرینات و بدنسازی را شروع کردند و به همین دلیل کیفیت لیگ دو خیلی پایین آمده است.

* تیم های اروند خرمشهر و شاهین بوشهر تیم های خوبی هستند و مدعی صعود به لیگ یک هستند، سردار بوکان هم اگر شرایط مالی اش خوب بشود تیم خوبی است چرا که پیروز قربانی خیلی خوب تیمش را مهیا بازی ها کرده است و اگر امکانات لازم را برایش فراهم کنند قطعا صعود کننده هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qb5ka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فدراسیون فوتبال به مدیریت و بازیکنان باشگاه کیمیافرآیند اولتیماتوم داد
اختصاصی| دخالت بی‌مورد سرپرست لیگ یکی در امور باشگاه قمی؛

تساوی نساجی مقابل پاس در دیداری دوستانه
زور استقلالی‌ها به هم نرسید؛