تاریخ انتشار: 1395/08/10 13:50
کار سختی مقابل ارومیه پیش رو داریم
کد خبر: 251762

میرحسینی: اشتباهات ما مقابل پیکان طبیعی بود

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: بازیکنان ما اشتباهاتی مقابل پیکان داشتند که طبیعی بود.

میرحسینی: اشتباهات ما مقابل پیکان طبیعی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، عباسعلی میرحسینی در مورد شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوب و قابل قبولی انجام دادیم، البته اشتباهاتی هم داشتیم که مقابل تیم قدرتمندی مثل پیکان طبیعی بود. بازیکنان ما هر چه در توان داشتند، ارائه کردند.

وی ادامه داد: ما با تیمی بازی داشتیم که بازیکنان بسیار خوبی دارد. امیر غفور و جواد معنوی‌نژاد در حمله عالی عمل کردند و سعید معرروف هم به خوبی مهاجمانش را تغذیه کرد. امیدوارم این دیدار خوب، پیش درآمدی باشد برای مقابله با تیم شهرداری ارومیه.

میرحسینی گفت: ما در خانه و در مقابل تیم شهرداری ارومیه، کار سختی پیش رو داریم و باید بسیار کم اشتباه باشیم. من به مسئولان تیم هم گفته‌ام که تیم اردکان نسبت به سال‌های گذشته، لیگ بسیار سختی را پیش رو دارد.

میرحسینی در مورد اتفاقات بازی هفته دوم تیمش مقابل شهرداری ساری تصریح کرد: ما بازی را خوب شروع کردیم اما در 2 ست ابتدایی شکست خوردیم و تیم ساری در آستانه پیروزی قرار گرفت. خوشبختانه توانستیم به جریان بازی برگردیم، ست‌های سوم و چهارم را بردیم و ست پنجم را هم ایده‌آل شروع کردیم. ما 12 بر 5 از حریف پیش بودیم که بازیکنان ساری شروع به اعتراض کردند و به توصیه کادر فنی، 3 امتیاز پایانی را کنار زمین ایستادند و برای داور دست زدند. حرفی ندارم که در این مورد بزنم جز اینکه سازمان لیگ در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3no6rr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گفت‌وگویی متفاوت با امیر غفور

بلیط ریو از دست میرزاجانپور پرید!
فهرست 12 نفره تیم ملی والیبال در المپیک مشخص شد؛