تاریخ انتشار: 1396/04/27 21:19
دومین شکست متوالی یاران رحمانی؛
کد خبر: 195035

پیروزی بادران مقابل خونه به خونه؛ یک بازی جدی در قالب دیداری تدارکاتی!

نارنجی پوشان بادران دومین بازی خود در اردو کردان را با نتیجه سه بر دو پیروز شد.
پیروزی بادران مقابل خونه به خونه؛ یک بازی جدی در قالب دیداری تدارکاتی!

 بر اساس هماهنگی های انجام شده بین مسئولین کادر فنی دو تیم بادران و خونه به خونه بابل، از ساعت 18 این دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با گل دقیقه 30 سعید واسعی با نتیجه یک بر صفر به سود بادران پیگیری می شد، بادرانی ها که تمرینات فشرده خود را در اردو کردان کرج پیگیری می کنند گل دوم خود را نیز توسط واسعی به ثمر رساندند تا به این ترتیب بادران با پیروزی دو بر صفر نیمه اول را به رختکن برود.

در نیمه دوم بازیکنان تیم خونه به خونه بازی را هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و توانستند به دو گل دست پیدا کنند. مجتبی رمضانی و محمد کریمی زننده گلهای تیم خونه به خونه بودند. لازم به ذکر است گل دوم آبی پوشان خونه به خونه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بازی زیبای دو تیم و همچنین موقعیت های ایجاد شده باعث زیبا شدن جریان این دیدار دوستانه شده بود.

بازی با نتیجه دو بر دو مساوی در حال پیگیری بود که همانند چند بازی گذشته قائم اسلامی خواه هافبک باهوش و خوش نقش بادرانی ها موفق شد در دقیقه 80 گل سوم بادرانی ها را به ثمر برساند. این دیدار با برد دو بر سه به سود بادرانی ها به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kbob8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛