تاریخ انتشار: 1396/11/06 20:35
اختصاصی|
کد خبر: 162835

میلاد خدایی: هدفمان شاد کردن دل مردم بختیاری ایران است/ همه برای یک قلب می‌جنگیم!

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کر که تمام بازیکنان این تیم برای یک قلب (نفت مسجدسلیمان) می‌جنگند.
میلاد خدایی: هدفمان شاد کردن دل مردم بختیاری ایران است/ همه برای یک قلب می‌جنگیم!

 میلاد خدایی مدافع چپ نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص بازی با ایرانجوان بوشهر گفت: در بازی با ایرانجوان به دنبال ٣ امتیاز بودیم و براى همین به میدان آمده بودیم و تیم حریف نیز برای مساوى تلاش می کرد که بیشتر دقایق توپ و میدان دست ما بود که تیم حریف هم به خوبى دفاع می کرد و در آخر به گل رسیدیم و توانستیم که گلهای بعدى را به ثمر برسانیم.

وی افزود: کل مجموعه تلاش می کنیم که انشالله در آخر تیم به لیگ برتر صعود کند و بتوانیم دل تمام بختیارى هاى ایران را شاد کنیم. تمام فکر تیم در صعود هست چون همه براى یک هدف می‌جنگیم آن هم قهرمانى تیم نفت مسجدسلیمان است.

خدایی درخصوص سرمربی این تیم گفت: ایشان یک دیسیپلین خاصى دارد و بازیکنان با ایشان رابطه گرمى دارند  و تمام کادر فنى ما انسانهاى شریفى هستند  و براى موفقیت مجموعه تلاش می کنند.

مدافع نفت مسجدسلیمان درخصوص بازی هفته آینده مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: فجرسپاسى هم تیم خوبى است ولى ما چون هدف مان قهرمانى است دوست داریم که روند پیروزی هایمان ادامه دار باشد و براى کسب ٣ امتیاز به شیراز سفر می کنیم.

میلاد خدایی در خاتمه خاطر نشان کرد: تلاش مان این است که سختیهایى که از اول فصل کشیدیم را به ثمر برسانیم و بتوانیم قهرمان شویم و به لیگ برتر صعود کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8lja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه بازیکن نفت مسجدسلیمان تمدید کردند
اختصاصی| نقل و انتقالات لیگ یک؛