تاریخ انتشار: 1396/11/02 21:16
اختصاصی|
کد خبر: 163509

لیگ یک/ هت‌تریک نفت مسجدسلیمان در کسب نتیجه 3-0 مقابل ایرانجوان!

نفت مسجدسلیمان در ای فصل در فاز هجومی فوق‌العاده کار کرده است.
لیگ یک/ هت‌تریک نفت مسجدسلیمان در کسب نتیجه 3-0 مقابل ایرانجوان!

 نفت مسجدسلیمان درحالی در هفته بیستم لیگ یک امروز به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر رفت که موفق شد با گلهای اکبر آفاق، محمد مهری و سعید غلامعلی‌بیگی، بوشهری‌ها را با شکست روانه کند و با 45 امتیاز، مقتدرانه در صدر جدول قرار گیرد.

از نکات قابل توجه این دیدار، آن است که سه دیدار از پنج تقابل قبلی دو تیم با پیروزی نفت مسجدسلیمان خاتمه یافته است و دو دیدار نیز با تساوی خاتمه یافت اما نتیجه 3-0 نفت مقابل ایرانجوان، نشان از آمار خوبی دیگر برای این تیم داد که آن نیز، هت‌تریک نفت مقابل ایرانجوان با نتیجه 3-0 می‌باشد.

در سال 95 نفت مسجدسلیمان در خانه خود با گلهای رضا جباری، محمد معاوی و عرفان پورافراز موفق شد 3-0 ایرانجوان را شکست دهد. سال قبلش یعنی سال 94 نیز نفت این‌بار در بوشهر، ایرانجوان را با نتیجه 3-0 شکست داده بود. در آن بازی، احمد داوودی (دو گل) و مصطفی نوروزی زننده گلهای نفت مسجدسلیمان بودند.

پیروزی 3-0 این هفته نفت مسجدسلیمان مقابل ایرانجوان، به نحوی هت‌تریک پیروزی‌های نفت با نتیجه 3-0 مقابل ایرانجوان بود که در لیگ یک، این آمار بی‌سابقه بوده است.

گفتنی است نفت مسجدسلیمان در این فصل با 29 گل زده پس از بادران بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشته است و نکته جالب آنجاست که نفت، مقابل 4 حریف خود موفق شد سه گل بزند که این آمار نیز، خارق‌العاده است.

تهیه و تنظیم: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gj68n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار نفت مسجدسلیمان و ایرانجوان بوشهر

تیم منتخب نیم فصل اول مسابقات لیگ یک + پوستر
اختصاصی| در پایان نیم فصل اول مسابقات؛