تاریخ انتشار: 1403/05/26 19:06
کد خبر: 1282244

سرمربی شمس آذر: بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند

دقیقی: با وجود شکست مقابل استقلال، به پتانسیل بالای بازیکنان تیمم امیدوارم.
سرمربی شمس آذر: بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند

به گزارش فرتاک ورزشی

سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر قزوین، پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال، از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و گفت: "بازیکنان ما بی‌نظیر هستند؛ چون کسی که دوست دارد یاد بگیرد و تلاش کند، بی‌نظیر است. یک دریا موقعیت و موفقیت برای این بچه‌ها مهیاست؛ به شرطی که یاد بگیرند و تلاش خود را بیشتر کنند. جوانان ما همانند دو سال گذشته، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ چون مشتاق یادگیری هستند. خوشحال هستم که بازیکنان ما در این چند روز، نکات زیادی یاد گرفته‌اند و می‌توانیم با یادگیری و تلاش، بی‌نظیر باشیم."

دقیقی با اشاره به موقعیت‌های فراوان تیمش در این دیدار، تأکید کرد: "استقلال امروز قِسر در رفت. ما موقعیت‌های بی‌شماری داشتیم و بازی شناوری با اهداف تاکتیکی مناسب ارائه کردیم. در نیمه اول تلاش کردیم بازی را حفظ کنیم. در همه دقایق نیمه دوم تیم برتر زمین بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. سید حسین حسینی (دروازه‌بان استقلال) قبل از گل ما چند مهار فوق‌العاده عالی داشت و نشان داد یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است."

سرمربی شمس آذر در ادامه به موضوع مدیریت هیجانات پس از گلزنی اشاره کرد و گفت: "پس از گلزنی حس می‌کردم می‌توانیم گل دوم را بزنیم. به صادق بوصبیح گفتم وقتی پنالتی تبدیل به گل شد، به امیر نسایی بگوید توپ را میانه زمین بگذارد. به‌جای اینکه این کار را انجام بدهیم و انرژی خودمان را برای فشار مضاعف نگه داریم، هیجان بازی باعث شد 10 نفر به سمت تماشاگران بروند و روی هم بپرند. انرژی بازیکنان در دقیقه 92 تخلیه شد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvyzv

آخرین اخبار