تاریخ انتشار: 1396/09/30 16:15
کد خبر: 168309

بازی ادامه دار جهانیان با حامیان آقای رئیس جمهور!

حکایت ادامه دار باشگاه نفت تهران ، هر روز رنگ تازه ای به خود می گیرد و مهلوم نیست تا کی ادامه خواهد داشت.
بازی ادامه دار جهانیان با حامیان آقای رئیس جمهور!

اکنون که دولت و وزارت نفت اش به پیشواز زمستان و به خواب رفته اند ، حمید رضا جهانیان که از منصوبین زیر دستان وزرای نفت و ورزش و جوانان به شمار می رود ، بدون کم ترین پشتوانه مالی کماکان به تبلیغات یک طرفه خود ادامه می دهد.

او که در بدو ورود و با نشاندن مجدد علی کریمی بر نیمکت نفت چهره شد، چند صباحی بیشتر نتوانست با جیب خالی پز عالی دهد و طبق پیش بینی، بضاعت مالی اش خیلی زود موجبات درگیری با جادوگر ایران را فراهم نمود.

جهانیان که متاسفانه در حال آزمون و خطا در چنین سطحی می باشد، پس از کلاهی که رفته بر سر خود می دید عطای کار با کریمی را ناشیانه به لقای آن بخشید و درخشان را مجددا بر سر کار آورد ، تا به خیال خود توقع کم تر و هم تحمل بیشتری دارد.

غافل از آن که کار کردن در چنین شرایط اسفناکی ، صبر ایوبی طلب می کرد که حمید درخشان نیز نداشت و رفت و تنها خروجی این جا بجائی ، عدول بیشتر از جدول رده بندی بود و بس!

در این بین و از دیگر توانائی های این پدیده نو ظهور یعنی جهانیان ، می توان به انتصاب و اخراج زود هنگام مدیر آکادمی باشگاه نفت که از پیش کسوتان این تیم نیز به شمار می رود اشاره کرد ، که با کمی آتش بازی آن نیز به فراموشی سپرده شد!

آتیلا حجازی را می توان از بی ضررترین سرمربیان فصل اخیر نفت برای جهانیان دانست که با کم ترین رزومه فنی بر نیمکت یک باشگاه لیگ برتری تکیه زد و مع الاسف این مهم در حالی اتفاق افتاد  که علی الظاهر آتیلا نیز بر نیت مستاجر نفت واقف و به آن رضایت داشت!

 مربیان زیادی در این باشگاه آمده ، می آیند و می روند و مادامی که حذف از لیگ قهرمان آسیا نیز برای مسئولان اهمیتی نداشته باشد ، چه انتظاری می توان از دولتی داشت که اتفاقا وزیر نفت آن حکم به جدایی این باشگاه از وزارت متبوعش داده است.

و اما نکته مهمی که در جا بجایی های این باشگاه به چشم می خورد ، وجه اشتراک بین تمامی این قربانیان در حمایت از دولت تدبیر و امید بوده است ، که می توان گفت مدیری که مستقیما توسط ادارات دولتی تایید و به کار گماشته شده ، تبر به دست گرفته و ریشه بر تیشه کریمی ، فریاد شیران ، نکیسا و احتمالا حجازی و ... و به واقع اصلی ترین حامیان فوتبالی رئیس جمهور می زند.

دولتی که داعیه حمایت از ورزش و فوتبال را داشته است، در عمل باشگاه تحت مجموعه خود را نیز منحل می کند و از همه بدتر چون بچه سر راهی ، بدون هیچ برنامه ای آن را به هر مجموعه ای هبه و بی اغراق خوراک راه اندازان کمپین_پشیمانی را با دست های خود فراهم آورده و حامیان خود را چون علی کریمی ، یکی پس از دیگری از دست می دهد!

 

نویسنده: میلاد_فاندر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3grqqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مالک باشگاه نفت به حذف از لیگ قهرمانان

بررسی فانوس به دستان لیگ برتر و لیگ یک
اختصاصی| پرافتخارها در راه سقوط؛