تاریخ انتشار: 1395/09/21 11:15
کد خبر: 243709

خلیل‌زاده: رابطه ویسی و بازیکنان خیلی خوب است

مدافع سپاهان گفت: سپاهان 15 حریف آماده در لیگ برتر دارد که هیچ‌کدام از پیش‌بازنده نیستند.
خلیل‌زاده: رابطه ویسی و بازیکنان خیلی خوب است

شجاع خلیل‌زاده در مورد نوسان‌های بیش از حد تیم سپاهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر با وجود گذشت 13 هفته  گفت: «ما این فصل تغییرات زیادی داشتیم و برای همین هم هنوز به آن هماهنگی که باید نرسیدیم. قبول دارم که زمان خوبی هم در اختیار داشتیم ولی به اندازه کافی پشت‌سرهم بازی نکردیم. در طول مسابقات وقفه‌های زیادی به خاطر بازی‌های ملی به‌وجود آمد که اجازه نداد تیم سپاهان با انجام بازی‌های متوالی تبدیل به تیم یکدستی شود.»

او ادامه داد: «البته در بازی‌هایی که به 3 امتیاز نرسیدیم اشتباهات فردی هم داشتیم. این اشتباه هم در موقعیت‌هایی بوده که از دست دادیم و هم در فرصت هایی که به حریفان دادیم. در کل بدون آنکه دقت کافی داشته باشیم، بازی کردیم و برای همین هم برنده در تمامی بازی‌های خود از زمین بیرون نیامدیم. در بازی‌هایی که متمرکز بودیم برنده از زمین خارج شدیم. برابر صبای قم تمرکز کافی داشتیم و البته روی چمن بسیار خوب ورزشگاه نقش‌جهان توانستیم بازی کاملی را ارائه کنیم و به حداکثر امتیاز دست یابیم. این پیروزی پر گل ما را به این باور رساند که می‌توانیم برابر حریفان دیگر هم نتیجه دلخواه‌مان را بگیریم.»

مدافع سپاهان در واکنش به فاصله زیادی که پرسپولیس و تراکتورسازی با دیگر تیم‌های لیگ ایجاد کرده‌اند و تیم‌های دیگر از حالا باید برای رتبه سومی بجنگند، عنوان کرد: «سپاهان همواره یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده و زود است از حالا بخواهیم فقط به‌دنبال سومی باشیم. این هفته تیم‌های اول و دوم جدول باید بازی‌های سختی را با ما اصفهانی‌ها برگزار کنند. ما برای بازی با تراکتورسازی به تبریز می‌رویم و پرسپولیس هم باید در اصفهان با ذوب‌آهن بازی کند. نباید همه چیز را تمام شده بدانیم. تلاش خواهیم کرد تا هفته به هفته بهتر شویم و با جمع‌آوری امتیازات لازم به رده‌های بالایی جدول نزدیک‌تر شویم.»

خلیل‌زاده در خصوص اینکه رابطه بازیکنان سپاهان با عبدالله ویسی چگونه است، گفت: «ویسی با همه بازیکنان تیم رابطه خوبی دارد. بازیکنان هم دوست دارند با او کار کنند. پس از اینکه دیدیم باخت مقابل گسترش فولاد شایعه اخراج ویسی را ایجاد کرده با همه وجود برابر صبای‌قم بازی کردیم و توانستیم به نتیجه لازم هم برسیم. به‌نظر من ویسی این فصل هم می‌تواند در سپاهان موفق باشد و در ادامه فصل توانایی‌هایش را بیش از گذشته ثابت خواهد کرد.»

مدافع سپاهان خاطرنشان کرد: «سپاهان با ویسی در جام حذفی هم مدعی قهرمانی است و تلاش می‌کنیم در این بازی‌ها موفق شویم. ضمن اینکه در لیگ هم این بخت را داریم که در میان 3 تیم برتر قرار بگیریم.»

خلیل‌زاده درباره بازی با تراکتورسازی در تبریز گفت: «هیچ بازی آسان نیست. سپاهان 15 حریف آماده در لیگ برتر دارد که هیچ‌کدام از پیش‌بازنده نیستند. بدون شک تراکتورسازی یکی از بهترین رقیبان ما است و باید برابر این تیم آماده نتیجه بگیریم. اگر در این بازی حساس برنده شویم آن‌وقت ثابت خواهیم کرد که این فصل یکی از مدعیان هستیم. امیدوارم بازی بدون اشتباهی را انجام دهیم تا در خانه تراکتورسازی به 3 امتیاز با ارزش برسیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5vkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو: مهمترین موضوع کسب برد و صعود بود