تاریخ انتشار: 1395/12/11 23:23
اختصاصی| امیدها در صدر، بزرگسالان در میانه های جدول؛
کد خبر: 225780

خونه به خونه هم چنان اندرخم یک کوچه!

امید های خونه به خونه پس از قهرمانی و صعود به لیگ برتر تا اینجای کار به خوبی ظاهر شده و با اقتدار در صدر جدول رده بندی رقابت های این فصل لیگ برترامیدها قرار گرفته است.
خونه به خونه هم چنان اندرخم یک کوچه!

به گزارش فرتاک ورزشی، خونه به خونه را باید یکی ازتیم های پرمهره و با امکانات لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست که برای صعود به لیگ برتر و تحقق رویاهای مالک، هر آن چه که نیاز بوده را برای بازیکنان و کادر فنی مهیای نموده است.اما با تمامی این تفاسیر هنوز نتوانسته نتایج دلخواه را کسب نماید تا در میانه های راه نیز مجبور به قطع همکاری با سرمربی خودعلیرضامرزبان گردید تا شاید با ایجاد یک شک به تیم، از نظر روانی تاثیرگذار بوده و بازیکنان و عوامل تیم را امیدوار به صعود نمایند.

به همین منظور شاهد حضور نادر دست نشان سرمربی سابق صنعت نفت آبادان در این تیم بودیم تا شاید این مربی کار کشته و مسلط به لیگ دسته اول، این کشتی سکان شکسته را به ساحل نجات برساند اما در عمل حتی با حضور این مربی، آسمان ابری سایه افکنده بر روی خونه به خونه به آفتاب تبدیل نشد تا این تیم هم چنان در میانه های میدان باقی مانده و امیدهای کم رنگی برای صعود در این تیم وجود داشته باشد.

اما مشکل از کجاست که تیم امیدهای این باشگاه درنتیجه گیری موفق بوده اما بزرگسالان این باشگاه در روند صعود به لیگ برتر تا اینجای کار ناکام ظاهر شده است؟ 

در پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره نماییم که یکی از مهم ترین دلایل موفقیت تیم امید، استفاده از بازیکنان بومی می باشد، کاری که تیم بزرگسالان این باشگاه نتوانسته از آن بهره ببرد و هنوز اندرخم یک کوچه است!

در تیم امیدهای این باشگاه تمامی بازیکنان این تیم بومی واهل استان مازندران می باشند و کادر فنی این تیم نیز جز حسین رحمانی سرمربی این تیم بقیه نفرات کادر،همگی اهل مازندران  بوده و ارتباط خوب و منطقی را با بازیکنان برقرار کرده اند.

اما در تیم بزرگسالان این تیم وضعیت بومی گرایی به گونه ای دیگر است و در این تیم از تمامی بازیکنان انتخاب شده برای بازی تنها برادران خیری،سعید صادقی،حسین ناییجی ،محمد قریشی و  محمد علیزاده از بازیکنان بومی این تیم محسوب می شوند. اما در کادر فنی این باشگاه پس از رفتن علی مرزبان و انتخاب نادر دست نشان کمی وضعیت بهتر شد و این مربی دراولین گام مهران نجفی را به عنوان کمک اول خود برگزید و پیروز جغتاپور را نیز به عنوان آنالیزور انتخاب کرد.

شاید اگر مالکین خونه به خونه هم در بحث بومی گرایی کمی بهترعمل می کردند و به دنبال بازیکنانی می رفتند تا اهل بابل و مازندران بودند، بی شک این تیم در رقابت های این فصل لیگ یک نتایج پر نوسانی را کسب نمی کرد چرا که مازندران سرشار از بازیکنان با استعدادی می باشد که توجه به انها می تواند نتیجه بخش باشد وهمواره در چند سال اخیربه اثبات رسیده است، تیمی که در بومی گرایی موفق عمل کند، بی شک در رقابتی که شرکت می کند همواره موفق بوده و به هدف خود می رسد.

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9wrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دست نشان: اتهامات به ابراهیم‌پور سبب شد تا وی به پرسپولیس نرود/ پاسخگوی عواطف این جوان کیست؟
اختصاصی| سخنان سرمربی خونه به خونه درخصوص تبانی سال گذشته؛

دست نشان هم خونه به خونه را احیاء نکرد
اختصاصی| نادر هم دوای درد خونه به خونه نبود؛

ابراهیم‌پور مرد محبوب سکوهای هفت تیر بابل
اختصاصی| بازیکنی که در تشویق شد اما به چشم مسئولین نیامد؛