تاریخ انتشار: 1395/06/31 15:29
گزارش:
کد خبر: 260201

نکته ای قابل توجه از دیدار حساس بارسا و اتلتیکو

بارسلونا و اتلتیکو دو تیمی بودند که بیش از هر تیم اسپانیایی در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای خرید بازیکن جدید هزینه کردند.
 نکته ای قابل توجه از دیدار حساس بارسا و اتلتیکو

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، بارسلونا امشب در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است. دیداری بین دو تیم مدعی قهرمانی لالیگا که در سال های اخیر بازی های حساس و به یادماندنی زیادی بینشان برگزار شده است.

 

یک نکته جالب از جدال امشب این است که از 22 بازیکن احتمالی که در نوکمپ به میدان خواهند رفت، تنها یک بازیکن از خریدهای جدید دو باشگاه حاضر خواهد بود و آن کوین گامیرو است. دو تیم در مجموع 13 بازیکن جدید به خدمت گرفتند و تنها یکی از آنها در بازی امشب در ترکیب قرار خواهد داشت.

 

 

 

 

بارسلونا 122 میلیون یورو برای خرید بازیکنانی چون اومتیتی، گومز، دینیه، دنیس سوارز و سیلسن هزینه کرد که هیچ کدامشان در ترکیب اصلی آبی اناری ها در مقابل اتلتیکو قرار نخواهند داشت. البته اگر اومتیتی مصدوم نمی شد، احتمالا او به جای ماسکرانو به میدان می رفت.

 

0sy39uEcLOQB

 

اتلتیکو نیز در 81 میلیون یورو صرف خرید 7 بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی کرد. بازیکنانی چون گامیرو، ورسالیکو، خوتا، ورنر، موریرا،گایتان و تورس که از این میان فقط گامیرو در ترکیب ثابت برابر بارسا حاضر خواهد بود. گامیرو در تابستان مورد توجه بارسا نیز قرار داشت اما در نهایت ترجیح داد به اتلتیکو برود.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mg77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا- آتلتیکو مادرید/ جدال نفس گیر نیوکمپ