تاریخ انتشار: 1396/01/19 12:04
اختصاصی| گزارش ویژه؛
کد خبر: 218569

استقلال و پرسپولیس کدام ستاره‌های لیگ یکی را زیر نظر دارند؟

جذب بازیکنان گمنام باهزینه اندک اما سودبالا، سبب شده تا باشگاه های بزرگ کشور به دنبال استعدادهای ناب در لیگ یک های پائین کشور باشند.
استقلال و پرسپولیس کدام ستاره‌های لیگ یکی را زیر نظر دارند؟

به گزارش فرتاک ورزشی، حضور بازیکنان باتجربه و رزومه دار در کنار جوانان در لیگ یک، سبب شده تا علاوه بر پویایی این لیگ، چشم تیم های مطرح فوتبال کشور، من جمله تیم های پایتخت نشین به این بازیکنان باشد و آنها را به تیم خود جذب کنند. بازیکنانی که در سالیان گذشته نشان دادند می توانند دوشادوش بازیکنان لیگ برتری بازی کنند و حتی در تیم ملی نیز درخشش داشته باشند و تیم های اروپایی به دنبال آنها باشند. حال به بازیکنانی که می توانند در نقل و انتقالات مدنظر پرسپولیس و استقلال قرار بگیرند را بررسی خواهیم کرد:

محمد عباس زاده(نساجی مازندران):

عباس زاده که از لیگ یک و نساجی به پرسپولیس منتقل شد، به دلیل مشکل خانوادگی و همچنین افت محسوس و وجود مهدی طارمی در پرسپولیس، سبب شد تا از این تیم جدا شود و راه آهن را انتخاب کند. این تمام آرزوی فوتبالی پسر قائمشهری نبود و تصمیم گرفت قید لیگ برتر را بزند و مجددا به لیگ یک بیاید و برای نساجی بازی کند. آقای گل فعلی لیگ یک، بی شک یکی از بهترین مهاجمان لیگ یک می باشد که صد در صد فصل بعد در لیگ برتر توپ خواهد زد و چه گزینه ای بهتر از پرسپولیس. گرچه برانکو به وی اعتمادی ندارد، اما می تواند گزینه خوبی برای نیمکت متزلزل پرسپولیس، در بازیهای سخت فصل آینده باشد.

مهدی قائدی(ایرانجوان بوشهر):

پس از معرفی طارمی به پرسپولیس، این بار کارخانه تولید بازیکن سازی ایرانجوان بوشهر به نام مهدی قائدی درج شده است. بازیکن 18 ساله و 160 سانتی ایرانجوان، قرارداد سه ساله ای را با باشگاه دارد و هرتیمی که می خواهد او را جذب کند، باید مبلغ رضایت نامه او را نیز بدهد. رفاقت طارمی با قائدی، سبب شده تا او به پرسپولیس گرایش پیدا کند، اما صفحه رسمی وی در اینستاگرام، چیز دیگری می گوید. فالو کردن فرهاد مجیدی سبب شده تا هواداران استقلال او را یک استقلالی خطاب کنند و ازهمین حالا، او را آبی پوش می دانند. اما بازیکن ریزنقش ایرانجوان آبشن هایی را در بند جدایی اش از ایرانجوان اعم از بازی کردن بیش از 30 دقیقه در بازی، 60درصد بازیها به طور فیکس بازی کردن و ... وجود دارد که کمی کار باشگاه ها را برای جذب وی سخت کرده است. به راستی که نباید از پیشنهاد گسترش فولاد به وی نیز غافل بود و این تیم مولتی میلیاردر نیز، برای قائدی رقم هنگفتنی را در نظر گرفته است.

 

شایان مصلح(سپیدرود رشت):

عدم ثبات در پست دفاع چپ در تیم برانکو، سبب شده تا وی در نقل و انتقالت نیم فصل، به سراغ دفاع چپ اول لیگ یک برود و او را برای تیمش طلب کند. رفاقت محمد انصاری با مصلح و همچنین کمک هایی که حسین هدایتی به سپیدرود در این فصل کرده بود، سبب شد تا مصلح علاقه مند شود تا به پرسپولیس برود. اما یک بازی بد از مصلح مقابل بادران در تهران، سبب شد تا مصلح نتواند به لیگ برتر و پرسپولیس برود. چوک، دستیار برانکو که بازی سپیدرود مقابل بادران را به طور نامحسوسی نظاره گر بود، استرس را بر ساق های مصلح افزایش داد و همین امر سبب شد تا سپیدرود علاوه بر باختن، مصلح نیز ندرخشد و رویاهایش برای حضور در لیگ برتر نقش برآب شود.علاقه برانکو به مصلح اما پایان ناپذیر است و او که محمد انصاری را در دقاع چپ به فوتبال کشور معرفی کرد، حال به دنبال معرفی استعداد دیگری است که از همه لحاظ، شبیه انصاری است.

علی شهسواری(گل گهر سیرجان):

دفاع راست کلاسیک گل گهر سیرجان که می تواند در پست هافبک دفاعی نیز بازی کند، آنقدر مورد علاقه وینگو بگوویچ قرار گرفته است که بازیکنان نامی را در گل گهر نیمکت نشین کرده است و به این بازیکن 18 ساله بازی می دهد. شهسواری که در تیم ملی جوانان نیز عضویت دارد و مورد توجه پیروانی است، در تیم ملی نیز فیکس است و از بازیکنان مستعدی است که می تواند دوای درد هر تیمی در پست دفاع راست و هافبک دفاعی باشد. اما او استقلالی است یا پرسپولیسی؟ هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر زمان بود تا مقصد بعدی و یا احتمالی وی را مورد ارزیابی قرار داد.

قائم اسلامی خواه(بادران تهران):

هافبک نفوذی بادران تهران درحالی یکی از محتمل ترین گزینه های سرخابی ها می باشد که او، علی رغم سن کمش توانسته بازیکنان بزرگ بادران را نیمکت نشین کند. اسلامی خواه که سابقه عضویت در تیم های ملی پایه کشورمان را نیز در کارنامه دارد، در این فصل از رقابت ها توانسته دو گل برای تیمش بزند و بارها هم تیمی هایش را صاحب موقعیت گل کند که حاصل این تلاش، می توان به چهار پاس گل تاثیر گذار او اشاره کرد.

سعید ابراهیم پور (ایرانجوان بوشهر):

دروازه بان 25 ساله ایرانجوان بوشهر که فصل گذشته در نساجی فوق العاده بود و مورد توجه برانکو قرار گرفته بود، همه چیز برای پرسپولیسی شدندش مهیا شد اما اتهام دروغی که به او بستند سبب شد تا ابراهیم پور از پرسپولیس دور شود. سرخپوشان پایتخت که همیشه درخصوص دروازه بان دوم مشکل داشتند، در دو فصل گذشته مبالغ زیادی را صَرف دروازه بان های خارجی خود کردند و این احتمال وجود دارد که مسئولین این باشگاه، رادوشوویچ را ازلیست خود خارج کنند و از یک دروازه بان ایرانی استفاده کنند. ابراهیم پور در لیگ یک امسال هفت کلین شیت ثبت کرد و فقط در سه بازی ایرانجوان حضور نداشت و بارها در تیم منتخب روزنامه ها و سایت های مختلف قرار گرفت که نشان از نمره قبولی او دارد. باید دید برای او در تابستان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8rnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس نفس استقلال و تراکتور را گرفت/ قهرمانی بدون رامین و بازیکن سالاری
روزنامه مجازی فرتاک ورزشی؛

بزرگترین جنگ استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات
اختصاصی| دانیال ماهینی یک استقلالی دو آتیشه می باشد