تاریخ انتشار: 1396/08/23 01:16
کد خبر: 173863

اظهارات محمودزاده در مورد نورالهی

با صدور مجوز از سوی یک دادگاه در ایالت کالیفرنیای آمریکا، بخشی از فرمان مسافرتی ترامپ که سفر شهروندان 6 کشور مسلمان از جمله ایران به ایالات متحده را محدود می کرد، دوباره اجرایی شد.
اظهارات محمودزاده در مورد نورالهی

فریبرز محمود‌زاده در گفت و گو با  خبرنگار؛  درباره زمان صدور مجوز بازی احمد نوراللهی برای پرسپولیس بیان کرد: مجوز بازی کردن نوراللهی را باید سازمان نیرو‌های مسلح صادر کند و در صورت تحقق این امر از نظر سازمان لیگ مشکلی برای بازی کردن او وجود ندارد. در واقع زمانیکه دوران خدمت سربازی نوراللهی به اتمام برسد و سازمان نیرو‌های مسلح این موضوع را به ما اعلام کند، کارت بازی او را صادر می‌کنیم.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات پیش فصل قرارداد نوراللهی را فسخ کرد تا در طول رقابت‌ها بتواند از او به عنوان بازیکن آزاد استفاده کند. با وجود محرومیت پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نوراللهی را به عنوان هجدمین بازیکن بزرگسال خود و از طریق سهمیه آزاد به فهرست بازیکنانش اضافه کرد و اکنون هم در صورت موافقت سازمان تربیت بدنی نیرو‌های مسلح می‌تواند از او استفاده کند. نوراللهی توانست با کسب مجوز از این سازمان برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان بازی کند و اگر برای حضور در لیگ برتر هم مجوز دریافت کند می‌تواند از همین هفته دوازدهم لیگ برتر برای تیمش به میدان برود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره اینکه پرسپولیس در چه صورتی می‌تواند از بازیکنان آزاد استفاده کند، بیان کرد: با توجه به اضافه شدن نوراللهی فهرست بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر تکمیل است و اگر این تیم قصد جذب بازیکن آزاد را دارد باید فهرست خود خالی کند؛ بنابراین شرط جذب بازیکن آزاد جدید برای پرسپولیس خالی شدن فهرست این تیم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9rkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها شرط حضور نوراللهی در ترکیب پرسپولیس