تاریخ انتشار: 1396/02/24 13:18
کد خبر: 210884

عصبانیت منصوریان از بی تفاوتی هیات مدیره / سرمربی استقلال تهدید به افشاگری کرد

منصوریان با شرایطی عجیب رو به رو شده است. مسئولان باشگاه با وجود اینکه در مصاحبه های خود صراحتا از فعالیت جدی خود برای فصل آتی سخن می گویند در عمل هیچ اقدامی برای یارگیری انجام نمی دهند چون آنها قدرت تصمیم گیری برای فصل بعد را ندارند.
عصبانیت منصوریان از بی تفاوتی هیات مدیره / سرمربی استقلال تهدید به افشاگری کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، منصوریان که توقع چنین رفتاری از سوی مدیریت باشگاه را نداشت، در اعتراض به این تصمیم اعلام کرد مسئولیت ناکامی استقلال در لیگ آتی و ناکامی در فصل نقل و انتقالات برعهده مدیریت فعلی باشگاه است!

اما مسئولان باشگاه معتقدند در این بین هیچ ایرادی به عملکرد آنها وارد نیست بلکه مقصر اصلی مجموعه مدیریت ورزش کشور است چون تا زمانی که مدیریت جدید از سوی دستگاه ورزش معرفی نشود آنها اختیاری برای جذب نفرات جدید ندارند.

آنها برای اثبات این مسئله مصوبه جلسه هیات مدیره را نیز منتشر کردند تا به نوعی خود را از هر اتهامی مبرا کنند. اما این اتفاق زیاد به مذاق منصوریان خوش نیامده تا حدی که وی در حاشیه مراسم عروسی یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به یکی از مسئولان باشگاه پیغام داده اگر وضعیت به همین منوال پیش برود، او مجبور است ناگفته های خود را با هواداران مطرح کند تا فردا کسی از او انتظار نداشته باشد که پرسپولیس رقابت کند.

اما پشت پرده ناراحتی منصوریان از فضای کنونی بابت چیست؟ گفته می شود منصوریان از این موضوع ناراحت است که همین شرایط برای پرسپولیسی ها نیز در جریان است و تغییراتی که قرار است برای استقلال رخ دهد برای پرسپولیس نیز وجود دارد، اما آنها در این مدت حداقل با چند بازیکن وارد مذاکره شدند که از این تعداد با دو ، سه نفر قرارداد رسمی امضا کردند اما باشگاه استقلال تنها به ذکر چند نام بسنده کردند و منتظرند که آقای وزیر چه زمانی صلاح بداند که تغییرات مدیریتی در این دو باشگاه را استارت بزند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxzwe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید ستاره های استقلالی و خیال راحت منصوریان