تاریخ انتشار: 1395/11/07 23:36
کد خبر: 233277

وضعیت متفاوت سردار و سعید در روستوف

وضعیت متفاوت سردار و سعید در روستوف

دو بازیکن ایرانی باشگاه روستوف وضعیتی متفاوت در این باشگاه داشته‌اند. یکی مهاجم اول و ستاره این تیم بوده و دیگری بیشتر بازی‌ها را از روی نیمکت دنبال کرده است. با این حال هر دو در تیم ملی جز یازده مرد اصلی کیروش بوده‌اند و آینده‌ای درخشان برای آنها متصور می‌شود.

مقایسه عملکرد آزمون و عزت‌اللهی در روستوف، یک مقایسه عادلانه نخواهد بود اگر فاکتور سن آنها در نظر گرفته نشود. آزمون دو سال از عزت‌اللهی بزرگتر است و فرصت بیشتری برای کسب تجربه داشته است. ضمن اینکه در عرصه ملی، عزت‌اللهی در سنی کمتر از سن آزمون به پیراهن تیم ملی رسید و عنوان جوان‌ترین گلزن بازی‌های ملی ایران را نیز در اختیار دارد.

عزت‌اللهی کشف باشگاه ملوان بود که با چشمان تیزبین علی دوستی سرمربی تیم ملی نوجوانان دیده شد و پس از آنکه در جام جهانی نوجوانان سال ۲۰۱۳ در ترکیب ایران خوش درخشید، مورد پسند استعدادیاب‌های اروپایی قرار گرفت تا راهی آتلتیکومادرید شود. مشابه همین مسیر را آزمون با بازی در تیم ملی جوانان پیمود تا بدون حضور قابل توجهی در لیگ ایران راهی روسیه شود. برعکس او عزت اللهی سابقه چند بازی در ترکیب ملوان در لیگ برتر را دارد.

این روزها صحبت از پیشنهادهای مختلف به عزت‌اللهی است و اینکه او قصد جدایی از روستوف را دارد. در حالی که در چند ماه اخیر برخی رسانه‌های خاص به صورت مشکوکی صحبت از پیشنهاد لیورپول به سردار آزمون می‌کردند و دائم خبر جدایی او از روستوف را در ژانویه مطرح می‌کردند، به نظر می‌رسد این دیگر بازیکن ایرانی روستوف است که در ژانویه این باشگاه را ترک می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5qje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روستوف اجازه حضور سردار آزمون و عزت اللهی را در تیم ملی نداد

ستاره ایرانی در صدر بازیکنان روستوف(عکس)
آزمون بالاترین نمره را از آن خود کرد