تاریخ انتشار: 1402/09/18 06:42
کد خبر: 1263170

ستاره جنجالی قرمزهاجریمه نشد: هر کار می‌‎خواهی بکن!

جیدون سانچو، ستاره جنجالی و مغضوب منچستریونایتد، علیرغم غیبت در چند جلسه تمرین این تیم جریمه نشده است.
ستاره جنجالی قرمزهاجریمه نشد: هر کار می‌‎خواهی بکن!

به گزارش فرتاک ورزشی؛ سانچو از ماه سپتامبر تا به حال و پس از آن که عملا به اریک تن‌هاخ به خاطر دلایلی که از او در دیدار برابر آرسنال استفاده نکرد تهمت دروغگویی زد، در ترکیب یونایتد به میدان نرفته است.

سرمربی این تیم انتظار داشت که او به صورت عمومی عذرخواهی کند اما این اتفاق رخ نداد و این مربی هم تصمیم گرفت که او را از تمرینات کنار بگذارد و این بازیکن از آن زمان تا به حال در آکادمی این تیم مشغول انجام تمرینات و حفظ آمادگی است.

اما حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که این ستاره 23 ساله تا به حال بارها و بارها در جلسات تمرینی تعیین شده برای او غایب بوده است اما مدیران یونایتد تا به حال هیچ اقدامی برای جریمه مالی او به دلیل غیبت در این تمرینات انجام نداده‌اند چون او همیشه توجیهی برای غیبتش در تمرینات داشته که مانع از انجام این کار شده است.

این خبر در حالی منتشر شده است که روز گذشته اریک تن‌هاخ در گفتگو با دیلی میل تاکید کرده بود که اگر سانچو در فکر بازگشت است می‌تواند به این تیم برگردد اما خودش می‌داند که برای حضور دوباره در یونایتد باید چه کارهایی را انجام دهد.

گفته می‌شود که منظور این مربی هلندی تاکید روی عذرخواهی کردن سانچو از خودش به صورت علنی بوده، کاری که این بازیکن حاضر به انجامش نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo5pqj

آخرین اخبار