تاریخ انتشار: 1403/05/03 09:31
کد خبر: 1280547

منچستریونایتد در آستانه شکار مزراوی از بایرن مونیخ!

منچستریونایتد در آستانه تقویت خط دفاعی خود با جذب نصیر مزراوی، مدافع مراکشی بایرن مونیخ، قرار دارد. اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ، که سابقه کار با مزراوی در آژاکس را دارد،
منچستریونایتد در آستانه شکار مزراوی از بایرن مونیخ!

به گزارش فرتاک ورزشی

در حالی که منچستریونایتد در حال حاضر برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب جارد برایت‌ویت و ماتیس دلیخت است، خبر می‌رسد که این باشگاه به دنبال جذب نصیر مزراوی، مدافع مراکشی بایرن مونیخ، نیز هست.

نشریه تایمز انگلیس گزارش داده است که اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، تمایل زیادی به جذب مزراوی دارد. او معتقد است که این بازیکن 26 ساله می‌تواند به آنتونی، بال برزیلی منچستریونایتد، کمک کند تا پتانسیل واقعی خود را به نمایش بگذارد.

با این حال، منچستریونایتد در راه جذب مزراوی تنها نیست. وستهام نیز به شدت به دنبال جذب این بازیکن است و رقابتی تنگاتنگ بین این دو باشگاه برای جذب او وجود دارد.

1403050312203712930633004

بایرن مونیخ برای فروش مزراوی در ازای رقمی در حدود 20 میلیون یورو استقبال می‌کند. منچستریونایتد اما پیش از هر چیزی باید آرون وان‌بیساکا را به تیمی دیگر واگذار کند تا جا برای جذب مزراوی باز شود.

مزراوی که دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با بایرن مونیخ باقی مانده است، در دو فصل حضورش در این تیم در 55 بازی به میدان رفته و یک قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان را تجربه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7aob

آخرین اخبار