تاریخ انتشار: 1403/04/19 10:13
کد خبر: 1279566

کدام بازیکنان بیشترین رشد قیمتی را در یورو ۲۰۲۴ داشته‌اند؟

مسابقات یورو همیشه یک ویترین عالی برای بسیاری از فوتبالیست‌های جوان اروپاست.
کدام بازیکنان بیشترین رشد قیمتی را در یورو ۲۰۲۴ داشته‌اند؟

به گزارش فرتاک ورزشی

در حالی که ارزش بسیاری از بازیکنان طی یورو 2024 به شدت کاهش یافته است، بازیکنانی دیگر در جریان این تورنمت شاهد افزایش ارزش آنها در بازار هستیم.

برخی از این بازیکنان پس از موفقیت‌هایشان در این مسابقات به نام‌های شناخته‌شده‌ای تبدیل شده‌اند، در حالی که برخی دیگر پس از ایجاد شهرت در سطح جهانی خود به قله‌های جدیدی دست یافتند.

نشریه آس اسپانیا در گزارشی نوشت: یورو ۲۰۲۴ به افزایش ارزش بسیاری از فوتبالیست‌ها کمک کرده است.

در ادامه فهرست ۱۰ بازیکنی را که ارزش خود را یورو ۲۰۲۴ بیشتر کرده‌اند، به نقل از نشریه آس معرفی می‌کنیم.

۱- کول پالمر (انگلیس)

کول پالمر، ستاره تیم ملی انگلیس با افزایش ۴۵ درصدی قیمتش در مسابقات یورو ۲۰۲۴ بیشترین رشد را نسبت به بقیه بازیکنان داشته است.

هافبک انگلیسی با افزایش ۲۵ میلیون یورویی در صدر این لیست قرار دارد. ارزش پالمر از ۵۵ میلیون یورو قبل از مسابقات یورو ۲۰۲۴ به ۸۰ میلیون یورو تا نیمه نهایی این تورنمنت افزایش یافت.

او در فصلی که گذشت برای چلسی درخشید و در ۳۴ بازی لیگ جزیره ۲۲ گل و ۱۱ پاس گل ثبت کرد؛ اعدادی که باعث شدند او به تیم ملی انگلیس دعوت شود و ارزشش به‌شدت افزایش یابد.

نشریه آس می‌نویسد که هرچند پالمر در مسابقات یورو ۲۰۲۴ تنها ۲۳ درصد دقایق ممکن برای حضور در میدان داشته ولی با این حضور کم بیشترین رشد قیمتی را داشته است.

۲- فلوریان ویرتس (آلمان): ۲۰ میلیون یورو

جایگاه دوم را فلوریان ویرتس در اختیار گرفته است. این فوتبالیست آلمانی افزایش ۲۰ میلیون یورویی داشته و مزد درخشش در یورو را گرفته است. زننده گل آلمان در بازی دور یک‌چهارم نهایی مقابل اسپانیا با زدن دو گل در پنج بازی یکی از بهترین بازیکنان مانشافت در این دوره بود. ستاره فوتبال آلمان اکنون ۱۳۰ میلیون یورو ارزش دارد.

۳- فیل فودن (انگلیس): ۲۰ میلیون یورو

جایگاه سوم این رده‌بندی بار دیگر در اختیار یک بازیکن انگلیسی دیگر قرار گرفته است. فیل فودن، ستاره انگلیس و منچسترسیتی، با ۲۰ میلیون یورو افزایش در رده سوم است. او در تمامی دقایق بازی انگلیس در یورو حضور داشته است و اکنون ارزش این ستاره به ۱۵۰ میلیون یورو رسیده است.

۴- آردا گولر(ترکیه): ۱۵ میلیون یورو

فوتبالیست ترکیه‌ای رئال مادرید ۱۵ میلیون یورو افزایش قیمت داشته است. او در یورو توانست یک گل بزند و دو پاس گل بدهد و با این تیم به جمع هشت تیم برتر راه یافت. ارزش این ستاره جوان رئال‌ مادرید اکنون به ۳۰ میلیون یورو رسیده است.

۵- فرمین لوپز(اسپانیا): ۱۵ میلیون یورو

اولین بازیکن اسپانیایی در این لیست، هافبک بارسلوناست. از زمان شروع یورو ارزش فرمین لوپز ۱۵ میلیون یورو افزایش یافته است. او در بارسلونا نیز درخشش خوبی زیر نظر ژاوی داشت و سال‌ها می‌تواند ستاره تیم ملی اسپانیا باشد.

۱۰ فوتبالیستی که بیشترین رشد قیمتی را در ایام یورو ۲۰۲۴ داشتند به ترتیب زیر هستند:

۱- کول پالمر(انگلیس): رشد ۲۵ میلیون یورویی

۲- فلوریان ویرتس(آلمان): ۲۰ میلیون یورو

۳- فیل فودن (انگلیس): ۲۰ میلیون یورو

۴- آردا گولر(ترکیه): ۱۵ میلیون یورو

۵- فرمین لوپز (اسپانیا): ۱۵ میلیون یورو

۶- آلکس بائنا (اسپانیا): ۱۵ میلیون یورو

۷- کوبی مِینو (انگلیس): ۱۵ میلیون یورو

۸- یوزیپ استانیسیچ (کرواسی): ۱۰ میلیون یورو

۹- آدام وارتون (انگلیس): ۱۰ میلیون یورو

۱۰- برایان بروبی (هلند): ۱۰ میلیون یورو 

261-201252--2024_1668c100498213


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/ren5jz

آخرین اخبار