تاریخ انتشار: 1403/05/06 09:22
کد خبر: 1280756

بیرانوند به انتقادات رفیعی پاسخ داد: شاید دوست داشتند بمانم

جنجال لفظی بین دو بازیکن سابق پرسپولیس بالا گرفت. سروش رفیعی، بیرانوند را به بی معرفتی متهم کرد و بیرانوند نیز به این اتهام پاسخ داد.
بیرانوند به انتقادات رفیعی پاسخ داد: شاید دوست داشتند بمانم

به گزارش فرتاک ورزشی

در پی اظهارات جنجالی سروش رفیعی درباره جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، دروازه‌بان تراکتور به این انتقادات واکنش نشان داد. رفیعی در مصاحبه اخیر خود، بیرانوند را به بی معرفتی متهم کرده بود و گفته بود که انتظار نداشت بیرانوند از پرسپولیس جدا شود.

بیرانوند در پاسخ به این اظهارات، با حفظ آرامش گفت: "به سروش رفیعی و همه هم‌تیمی‌های سابق خودم در پرسپولیس احترام می‌گذارم. ما سال‌ها با هم بازی کردیم و خاطرات خوبی داریم. البته طبیعی است که هر کسی نظری داشته باشد."

دروازه‌بان تیم ملی ایران ادامه داد: "شاید برخی از دوستان دوست داشتند من در پرسپولیس بمانم، اما تصمیماتی که گرفتم، به نفع خودم و آینده‌ام بود. من به احترام هواداران پرسپولیس و همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، این تصمیم را گرفتم."

بیرانوند تاکید کرد که جدایی او از پرسپولیس، دلایل شخصی داشته و به هیچ‌وجه به معنای بی معرفتی به هواداران و باشگاه نیست. وی افزود: "من همیشه قدردان هواداران پرسپولیس هستم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/em6nv6

آخرین اخبار