تاریخ انتشار: 1403/04/03 22:26
یورو ۲۰۲۴
کد خبر: 1277822

ناگلسمان: در نهایت به چیزی که حق‌مان بود رسیدیم

سرمربی تیم ملی آلمان صعود شاگردانش به‌عنوان تیم اول گروه A به مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ را پاداشی در خور تلاش‌های آنها دانست.
ناگلسمان: در نهایت به چیزی که حق‌مان بود رسیدیم

به گزارش فرتاک ورزشی

یولیان ناگلسمان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از تساوی یک - یک شاگردانش در بازی شب گذشته (یکشنبه) آنها برابر سوئیس در آخرین دور از مرحله گروهی یورو 2024 که با گل دیرهنگام فولکروگ رقم خورد و تداوم صدرنشینی آنها برای صعودشان به‌عنوان تیم اول را به همراه داشت، گفت: در نهایت یک امتیازی که کاملاً حق‌مان از این بازی بود را کسب کردیم. تیمی که سراپا حمله می‌شود، ریسک ضربه خوردن در ضدحملات را می‌پذیرد و ممکن است گل بخورد. این اتفاق برای ما رخ داد، اما در نهایت به بازی برگشتیم. ما لیاقت این تساوی را داشتیم.

ناگلسمان ادامه داد: سوئیس حریف فوق‌العاده‌ای بود و فکر می‌کنم این موضوع باعث جذاب‌تر شدن بازی شد. کار ما هم از نظر تاکتیکی خوب بود.

سرمربی ژرمن‌ها درباره فولکروگ که با گلش در دقیقه 2+90 آلمانی‌ها را نجات داد، اظهار داشت: او بار دیگر برای ما گل زد و گل قشنگی هم زد که برای ما بسیار مهم بود. خوشحالیم چنین بازیکنی داریم که می‌توانند از روی نیمکت بیایند و تأثیرگذار باشند، این امتیاز بسیار مهمی برای هر تیمی است. ما حریف را آنالیز و بر اساس آن نفرات ترکیب اصلی را انتخاب می‌کنیم. به همین دلیل ممکن است برای یک بازی دیگر، آنهایی که امشب نیمکت‌نشین بودند در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

تیم ملی آلمان در مرحله بعدی به مصاف تیم دوم گروه C رقابت‌ها خواهد رفت. این بازی روز شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6mmb

آخرین اخبار