تاریخ انتشار: 1403/05/06 09:28
کد خبر: 1280757

گل گهر پاسخ نامه پرسپولیس را داد؛ نه نمی فروشیم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر اعلام کرد آنها قصدی برای فروش محمدرضا اخباری به پرسپولیس ندارند.
گل گهر پاسخ نامه پرسپولیس را داد؛ نه نمی فروشیم

در روزهای گذشته شایعات زیادی در مورد انتقال محمدرضا اخباری به پرسپولیس و مخالفت مهدی تارتار در فضای هواداری پرسپولیس منتشر شده اما حالا مدیرعامل گل‌گهر اعلام کرده که او هم مخالف فروش اوست.

محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل گهر در این خصوص گفت: اخباری مشخصا به ما نگفت دوست دارد برود. طبیعی است در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهایی مطرح می‌شود و مدیر برنامه‌ها نیز تحرکاتی انجام می‌دهند، اما ما از همان ابتدا تکلیف‌مان با اخباری روشن بود و نمی‌خواستیم به او اجازه جدایی بدهیم.

وی افزود: فروش بازیکن هم حدی دارد. درمورد فروش اخباری برای ما محدودیت وجود داشت؛ چراکه جایگزین مناسبی برای او نداشتیم. از طرفی اهمیت پست دروازه‌بان به حدی است که نمی‌توانستیم ریسک کنیم. پرسپولیس برای جذب او به ما نامه زد و ما جواب‌شان را رسما دادیم و من هیچ‌وقت با درویش در این مورد صحبت نکردم.

او در مورد نظر مهدی تارتار اظهار داشت: از روز اول نظر تارتار روی اخباری مثبت بود. فرعباسی هم تنها در صورتی گزینه ما بود که اخباری از نظر ذهنی ترجیح بدهد در گل‌گهر نباشد. از طرفی فرعباسی هم با ملوان قرارداد داشت و نمی‌توانستیم با او مذاکره کنیم. ضمن اینکه ملوانی‌ها شرایط را روی یکی دو بازیکن ما طوری طراحی کردند که متوجه شدیم فضای همکاری وجود ندارد.

البته پیش از این رضا درویش هم گفته بود که این باشگاه به دنبال انتخاب دروازه‌بان خارجی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8vrn

آخرین اخبار