تاریخ انتشار: 1403/05/06 08:44
کد خبر: 1280749

استقلال سلمانی را از دست داد؛ پایان همکاری با هافبک چپ پا

با توجه به تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی و جذب میلاد زکی‌پور، جعفر سلمانی جایی در ترکیب اصلی استقلال پیدا نکرد و در نهایت تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.
استقلال سلمانی را از دست داد؛ پایان همکاری با هافبک چپ پا

به گزارش فرتاک ورزشی

جعفر سلمانی، هافبک چپ استقلال، پس از سه فصل حضور در این تیم، به دلیل تراکم در خط دفاع چپ و عدم تمدید قرارداد، آبی‌پوشان را ترک کرد. سلمانی که در زمان فرهاد مجیدی عملکرد درخشانی داشت و نقش مهمی در قهرمانی استقلال ایفا کرد، در فصل‌های اخیر با کاهش فرصت‌های بازی مواجه شد.

با جذب میلاد زکی‌پور و تمدید قرارداد ابوالفضل جلالی، رقابت در پست دفاع چپ استقلال افزایش یافت و سلمانی به عنوان گزینه سوم در نظر گرفته شد. در نهایت، با تصمیم کادر فنی جدید، قراردادی با این بازیکن تمدید نشد و او مجبور به ترک استقلال شد.

سلمانی که در طول حضورش در استقلال به عنوان بازیکنی آرام و بدون حاشیه شناخته می‌شد، در جدایی از این تیم نیز با صداقت کامل با هواداران خداحافظی کرد. او در مصاحبه‌های خود از هواداران استقلال تشکر کرد و برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

با جدایی سلمانی، استقلال یکی از مهره‌های باتجربه و موثر خود را از دست داد. باید دید که باشگاه استقلال در ادامه نقل و انتقالات چه بازیکنی را به عنوان جایگزین سلمانی جذب خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nlxz

آخرین اخبار