تاریخ انتشار: 1403/05/03 22:08
کد خبر: 1280619

آیا مورینیو می‌تواند کواچیچ را از سیتی به فنرباغچه ببرد؟

مورینیو و گواردیولا بار دیگر رو در روی هم قرار گرفتند
آیا مورینیو می‌تواند کواچیچ را از سیتی به فنرباغچه ببرد؟

به گزارش فرتاک ورزشی

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی فنرباغچه، بار دیگر به دنبال ایجاد رقابتی جذاب با پپ گواردیولا است. این بار هدف او، جذب متئو کواچیچ، هافبک کروات منچسترسیتی است که درخشش چشمگیری در فصل گذشته داشته است.

مورینیو پیش‌تر نیز موفق شده بود ساموئل اتوئو را از بارسلونای گواردیولا به اینترمیلان ببرد. این انتقال در سال 2009 صورت گرفت و اتوئو در ادامه توانست دومین سه گانه پیاپی خود را کسب کند. حال، مورینیو امیدوار است با جذب کواچیچ، بار دیگر برتری خود را در بازار نقل و انتقالات نشان دهد.

ماریو برانکو، مدیر ورزشی فنرباغچه، در هفته جاری به انگلیس سفر خواهد کرد تا مذاکرات نهایی را با کواچیچ و مسئولان سیتی انجام دهد. کواچیچ که در تابستان گذشته از چلسی به سیتی پیوست، به سرعت خود را به ترکیب اصلی این تیم راه داد و نقش مهمی در قهرمانی سیتی در لیگ برتر داشت.

با توجه به عملکرد درخشان کواچیچ در سیتی، جذب او برای فنرباغچه کار آسانی نخواهد بود. اما مورینیو با تجربه و نفوذ خود در دنیای فوتبال، می‌تواند این انتقال را ممکن سازد. در صورت نهایی شدن این انتقال، کواچیچ به دومین بازیکن شاگرد گواردیولا تبدیل خواهد شد که زیر نظر مورینیو به میدان می‌رود.

این انتقال می‌تواند فصل جدیدی را برای فنرباغچه رقم بزند. کواچیچ با توانایی‌های فنی بالای خود می‌تواند به خط هافبک فنرباغچه قدرت و خلاقیت بیشتری ببخشد. از سوی دیگر، این انتقال می‌تواند رقابتی جذاب بین مورینیو و گواردیولا را در فصل آینده ایجاد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzr6jz

آخرین اخبار