تاریخ انتشار: 1403/04/24 09:14
کد خبر: 1279864

رسمی: مازیار سرمربی شمس‌آذر شد

مازیار زارع به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شمس آذر قزوین انتخاب شد.
رسمی: مازیار سرمربی شمس‌آذر شد

باشگاه شمس آذر قزوین به صورت رسمی از انتخاب سرمربی جدید خود خبر داد و مازیار زارع به عنوان جانشین سعید دقیقی، روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

سرمربی جوان و سابق ملوان که موفق شد این تیم را به لیگ برتر برساند، دو فصل پیش نیز هدایت این تیم را بر عهده داشت و توانست انزلی‌چی‌ها را در لیگ برتر حفظ کند.

اما در پایان لیگ بیست و دوم، زارع از هدایت ملوان کناره‌گیری کرد تا مهدی تارتار جای او را در این تیم بگیرد. مازیار در فصل گذشته به استراحت پرداخت و هدایت هیچ تیمی را قبول نکرد، ولی با نزدیک شدن به آغاز لیگ بیست و چهارم، او به دنیای مربیگری بازگشته است.

 

2053775

مازیار زارع که مدت زمان کوتاهی است وارد عرصه مربیگری شده و به‌جز ملوان، سابقه هدایت تیم دیگری را بر عهده نداشته است، حالا در یک چالش جدی و جذاب، هدایت تیمی را برعهده می‌گیرد که فصل قبل به عنوان پدیده رقابت‌های لیگ برتر شناخته می‌شد.

باشگاه شمس آذر در شرایطی به صورت رسمی از انتخاب مازیار زارع به عنوان سرمربی این تیم خبر داد که سعید دقیقی، سرمربی فصل گذشته قزوینی‌ها، راهی ملوان شده تا این دو سرمربی جوان، باشگاه‌های قبلی خود را با یکدیگر عوض کرده باشند.

لازم به ذکر است که مازیار زارع در دوران بازیگری نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملوان، پرسپولیس، الامارات، الشارجه و خونه به خونه را در کارنامه داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/pblnqo

آخرین اخبار