تاریخ انتشار: 1403/03/07 18:06
کد خبر: 1276158

شمس آذر قزوین- پرسپولیس؛ سرنوشت قهرمانی در دست قزوينی‌ها!

پرسپولیس و شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.
شمس آذر قزوین- پرسپولیس؛ سرنوشت قهرمانی در دست قزوينی‌ها!

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس برای حفظ صدرنشینی به قزوین صفر می‌کند تا مقابل شمس آذر قرار بگیرد. پرسپولیسی که هفته گذشته با کامبک رویایی مقابل استقلال خوزستان صدر جدول را از استقلال تهران گرفت تا سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش بگیرد. حال شاگردان اوسمار به مصاف شاگردان سعید دقیقی می روند تا با شکست این تیم همچنان سرنوشت‌ را حفظ کنند و هفته پایانی مقابل مس رفسنجان جام را بالای سر ببرند.

در سوی مقابل شمس آذر قزوین به مصاف تیمی می رود که خیلی‌ها انتظار بازی جوانمردانه را از سوی تیم سعید دقیقی دارند. تیمی که اتفاقا آنقدر قدرت دارد که حتی پرسپولیس را هم متوقف کند. تیم دقیقی از جمله‌ تیم‌های شگفتی ساز لیگ بوده که توانسته رتبه ششم را از آن خود کند. تیمی که حتی با کسر امتیاز هم مواجه شد ولی تمرکزش را از دست نداد و توانست شگفتی سازی کند.

قطعا هواداران استقلال خيلی بیشتر از هواداران شمس آذر قزوین دوست دارند سعید دقیقی پرسپولیس را شکست دهد و کمک بزرگی به استقلال کند. بازی رفت دو تیم با پیروزی دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید که حواشی زیادی را بهمراه داشت. حال اینکه در بازی برگشت چه اتفاقی رخ دهد و نتیجه به سود کدام تیم رقم بخورد، بدون شک هواداران استقلال بیشتر پیگیر آن خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmbwnp

آخرین اخبار