تاریخ انتشار: 1403/05/17 18:09
کد خبر: 1281487

در اینتر میامی برای بازگشت مسی عجله ای ندارند

ستاره آرژانتینی اینتر میامی از زمان کوپا آمه‌ریکا غایب بوده است، اما به زودی ممکن است به تمرینات تیم بازگردد.
در اینتر میامی برای بازگشت مسی عجله ای ندارند

اینتر میامی با گذر از مرحله گروهی لیگز کاپ ۲۰۲۴، حضور خود را در مراحل حذفی این رقابت‌ها تضمین کرد. این تیم با قرار گرفتن در رتبه دوم گروهی که پاچوکا و تیگرس در آن حضور داشتند، در مرحله یک هشتم نهایی با تورنتو اف سی روبرو خواهد شد.

اینتر میامی علیرغم غیبت لیونل مسی موفق به صعود از گروه شد. کاپیتان میامی از زمان مصدومیت رباط مچ پا در فینال کوپا آمه‌ریکا تاکنون به میدان نرفته است، اما به زودی ممکن است به ترکیب بازگردد.

به گزارش رسانه‌های آرژانتینی، مسی قصد دارد طی چند روز آینده به تمرینات بازگردد. تورم اطراف مچ پای او فروکش کرده و اکنون توانسته است تمرینات توان‌بخشی را آغاز کند.

2059758

لیونل مسی چه زمانی برای اینتر میامی بازی خواهد کرد؟

بازی بعدی اینتر میامی در لیگز کاپ مقابل تورنتو در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد. مسی در این بازی حضور نخواهد داشت اما امید می‌رود بتواند در مراحل بعدی این رقابت‌ها برای تیمش به میدان برود.

فینال لیگز کاپ ۲۰۲۴ در روز یکشنبه ۲۵ آگوست برگزار خواهد شد. با این حال، مسی روی فصل بعد اینتر میامی تمرکز دارد. این تیم در سال ۲۰۲۳ نتوانست به پلی‌آف MLS صعود کند و مسی ۳۷ ساله می‌داند که این سال بهترین فرصت او برای کسب بزرگترین جایزه فوتبال آمریکا است.

تاتا مارتینو، سرمربی میامی، همواره تاکید کرده است که مسی را عجولانه به میدان نخواهد آورد: «گزارش پزشکی باشگاه منتشر شد و اطلاعات جدیدی در این زمینه وجود دارد. در مورد زمان بازگشت او، هفته به هفته او را ارزیابی خواهیم کرد و وضعیت بهبودی او را بررسی خواهیم کرد. ما هیچ گونه ریسکی نخواهیم کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/oqkngl

آخرین اخبار