تاریخ انتشار: 1403/05/31 19:15
کد خبر: 1282594

عبدی به پرسپولیس طعنه زد؛ انگیزه مضاعف برای درخشش در تراکتور

مهدی عبدی، مهاجم جوان فوتبال ایران، که در یک نقل و انتقال جنجالی از پرسپولیس جدا شد، حالا در آستانه تقابل با تیم سابق خود قرار دارد. او که از جدایی‌اش از پرسپولیس ناراضی است، انگیزه مضاعفی برای درخشش مقابل این تیم دارد.
عبدی به پرسپولیس طعنه زد؛ انگیزه مضاعف برای درخشش در تراکتور

به گزارش فرتاک ورزشی

مهدی عبدی، مهاجم جوان و بااستعداد فوتبال ایران، که پس از یک فصل موفق در تراکتور به پرسپولیس بازگشت، حالا مجدداً راهی تبریز شده است. جدایی او از پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود و این موضوع باعث شده تا عبدی انگیزه مضاعفی برای درخشش مقابل تیم سابق خود داشته باشد.

عبدی که در مصاحبه‌های اخیر خود به دلایل جدایی‌اش از پرسپولیس اشاره کرده است، از بی‌مهری‌های کادر فنی این تیم ناراضی است. او معتقد است که به اندازه کافی به او فرصت بازی داده نشده و همین موضوع باعث شده تا تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد.

حالا عبدی در آستانه تقابل با پرسپولیس قرار دارد و به دنبال آن است تا به مسئولان این باشگاه ثابت کند که چه اشتباهی مرتکب شده‌اند. او با انگیزه‌ای مضاعف به میدان خواهد رفت تا با گلزنی یا ارائه یک نمایش درخشان، به تیم سابق خود ضربه بزند.

این بازی برای عبدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. او می‌تواند با درخشش در این دیدار، به تیم ملی دعوت شود و آینده درخشانی را برای خود رقم بزند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6ywm

آخرین اخبار