تاریخ انتشار: 1403/03/08 10:41
کد خبر: 1276185

خیانت دوست قدیمی به رونالدو: مسی بهتر است!

وین رونی، دوست و هم بازی قدیمی کریستیانو رونالدو، معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.
خیانت دوست قدیمی به رونالدو: مسی بهتر است!

به گزارش فرتاک ورزشی

 بحث بر سر انتخاب بهترین بازیکن تاریخ از بین مسی و رونالدو در چند سال اخیر همیشه بین هواداران این دو ستاره بزرگ ادامه داشته و در نهایت هم هرگز به نتیجه مشخصی ختم نشده است و گاهی حتی به بحث و درگیری جدی منجر شده است.

معمولا بازیکنانی که هم تیمی رونالدو بودند، این ستاره پرتغالی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال انتخاب می‌کردند و بازیکنانی که تجربه بازی در کنار مسی را داشتند معتقد بودند که این ستاره آرژانتینی بهترین بازیکنی است که فوتبال به خودش دیده است اما به نظر می‌رسد که استثنائی هم وجود دارد.

رونی در گفتگو با اسکای و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم مسی بهترین بازیکن تاریخ است. احتمالا به خاطر این حرف مواخذه خواهم شد و بسیاری به من خواهند گفت چطور می‌توانی بگویی مسی بهترین است؟ رونالدو بهترین بازیکن است.

من درک می‌کنم که بعضی از مردم می‌توانند مسی را انتخاب کنند و بعضی دیگر از مردم هم رونالدو را انتخاب می‌کنند. هردوی آنها باورنکردنی هستند و شاید بهترین دو بازیکنی باشند که در فوتبال حضور دارند. از نظر من، مسی فقط کمی با استعدادتر است که من برای یک بازیکن بسیار دوست دارم. بنابراین دلیلم این است.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmgpej

آخرین اخبار