تاریخ انتشار: 1402/06/13 15:27
کد خبر: 159

ممانعت سرمربی تیم ملی از حضور عکاس معروف بر سر تمرین تیم ملی/آقای قلعه نویی؛ به کجا چنین شتابان؟!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین دیروز اجازه ورود یکی از عکاسان مطرح ورزش کشور بر سرتمرین را نداد.
ممانعت سرمربی تیم ملی از حضور عکاس معروف بر سر تمرین تیم ملی/آقای قلعه نویی؛ به کجا چنین شتابان؟!

مجتبی رجب زاده؛  روز گذشته امیرقلعه نویی، سرمربی تیم ملی در کمال ناباوری یکی از عکاسان باسابقه ورزشی را سر تمرین راه نداد و از حضور وی ممانعت بعمل آورد.

دلیل برخورد سرمربی تیم ملی برمی‌گردد به بازنشر تصویری از وی توسط امیرحسین خیرخواه که در در صفحه اینستاگرامی اش گذاشته بوده است .

ظاهرا وضعیت فیزیکی و به چشم آمدن شکم آقای سرمربی مرد شماره یک تیم ملی را بد جوری ناراحت کرده است . این در حالی است که پیش‌تر شوخی‌هایی در عرف با کی روش و دیگر چهره‌های فوتبالی هم صورت می‌گرفته و هیچ واکنشی از سوی این افراد دیده نمی شده است .

در ادامه شاید بهتر است‌ خطاب به آقای قلعه نویی و یا هر شخص دیگری بگوییم که آیا این جایگاه امروز شما در هر سمتی از کدام مسیر و لنز دوربینی برای دیده شدن بدست آمده است؟!

آیا به جز این بوده که همین اهالی رسانه و عکاسان  برای رسیدن به آنچه امروز در اختیار دارید به سهم خود نقش داشته اند تا شما بهتر و بیشتر به مردم معرفی شوید؟!

در هر حال سرمربی تیم ملی که برای او در ادامه راه آرزوی موفقیت داریم، بهتر است کمی سعه صدر داشته و آستانه تحمل و انتقادات را در خود بالا ببرند چرا که مسیر پیش رو بسیار سخت و ناهموار می‌باشد و قرار نیست با اهالی رسانه که بازوی توانمندی برای تیم ملی خواهند بود، این گونه مورد کم لطفی قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/j3kgv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه ویژه قلعه نویی به ستاره جذاب پرسپولیسی ها